Kan je ook films downloaden met een newsreader zonder geabonneerd te zijn op Usenet?

• Onderwerp starter Onderwerp starter rb1
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

rb1

Gebruiker
Lid geworden
20 okt 2006
Kan je ook films downloaden met een newsreader zonder geabonneerd te zijn op Usenet?
En als het mogelijk is wat is dan het "adres" daarvan?

www.teranews.com

maar net als vele anderen is er dan een maximum verbonden aan de downloadlimiet per dag.

hoe dan ook, reken er niet te veel op. Het zijn wel weer servers die mensen/bedrijven ter beschikking stellen. Dit moet bekostigd worden.
Als je het gratis wilt doen, zul je toch via p2p of iets dergelijks moeten dl.

Officieel dvd'tje kopen hoeft anderszijds niet eens zoduur te zijn. check eens op marktplaats!

Bedankt voor jouw reactie.

Ik wil overgaan op nieuwsgroepen en voordat ik gebruik maak van de betaalde dienst Usenet wil eerst even voor mezelf de mogelijkheden afgaan.

Gewoon de paysever van eweka nemen dan heb je bijna geen uitval.

Laatst bewerkt:
Hahaha.

Volgens http://www.binaries4all.nl/nieuwsservers/ heb ik een matige server (Chello).
Dus ik verwacht er niks van.

Maar ehhh hoe moet je wat downloaden eigenlijk?

Ik zie deze zoekmachines:
* AudioFind
* alt.binaries.nl
* Binariez.com
* Binnews
* Binsearch
* Merlin's Portal
* Newzbin
* NewzLeech
* Ngindex
* NPHelper
* NZB4U
* NZBFile
* NZB.xsnews
* UsenetJunkie
* Usenetsearch

Ik kan NZB bestanden aanklikken en nu?

Ik gebruik Grabbit 1.62 Beta en heb Quickpar 0.9.1 ook al gedownload.

Ik gebruik FTDv3 en bij de film en bij de film staat wel eeen binaries site je moet aan tikken dan gaat de film downloaden automatische een binaries site opstarten, maar je moet wel nzb progr. downloaden.

FTD is toch wat anders dan een nieuwsgroep?
Welke programma zou ik dan moeten gebruiken?

Ik gebruik newsleecher hier, is wel niet gratis maar ben er tevreden mee zeker supersearch is voor mij handig.
Je kan ook grabbit nemen die is gratis.

Kan je met de "Supersearch functie" ook de film Norbit downloaden b.v.?

jazekers, als je een abbo via newsleecher hebt kun je in de zoekbalk de filenaam typen die ze gegeven hebben en hij zoekt al de bestanden vanzelf op.
Die hoef je te selekteren en alles gaat vanzelf.
Met nzb files kan deze software ook overweg.

voordat je een payserver neem zou ik toch eerst maar eens kijken wat je eigen provider heeft.
een payserver kan altijd nog erbij

voor downloaden hen je een aantal programmas nodig.
ftd om te kijken wat er gepost wordt, of ftn
grabit om te downloaden, is het makkelijkst
winrar om rar bestanden uit te pakken
quickpar om beschadigde rar files te repareren

Het voordeel van een paysever, vindt ik de snelhheid van het downloaden en dat je het voor 99.9% binnen krijgt , en langer op sever staat en dat kon mij provider niet aan (chello).

Het voordeel van een paysever, vindt ik de snelhheid van het downloaden en dat je het voor 99.9% binnen krijgt , en langer op sever staat en dat kon mij provider niet aan (chello).

ik heb multikabel en daar staat het zeker een week compleet op.
meestal kan ik na tien dagen nog een post binnenhalen zonder te repareren

wil je echt een goede news server neem dan giganews dat vind ik toch de beste.
een retentie van 90 dagen en zeer compleet

Ik gebruik eweka in samenwerking met newsleecher(legaal, dus betaald) zeker de nieuwste newsleecher is makkelijk. Downloaden, repareren en uitpakken in één keer met één progje. Super makkelijk en als je newsleecher wilt proberen , je kunt newsleecher tegenwoordig prepaid een maand proberen voor maar 3 euries.
Wat ik trouwens ook het grote voordeel van eweka vind.(prepaid, dus geen abbo en geen automatische afschrijving.

gezien je vraag stelling wat is het adres van usenet, kan je beter eerst dit meer even doe lezen
HTML:
http://www.binaries4all.nl/beginners/

Ik ben het met je eens, ik gebruik het zelfde, mijn snelheid is 663 KB, maar dat is mijn ervaring..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan