Kan je op youtube ook ondertitels toevoegen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

MegaByter

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 okt 2009
Ik vroeg mij af of je bij andermans filmpjes zelf een ondertiteling kan toevoegen.
dat zodra je een youtube link aan iemand geeft hij een NLsub heeft...
ik zie nog wel eens filmpjes voorbij komen alleen die mag ik natuurlijk niet op mijn eigen kanaal plaatsen.
Maar ondertiteling bij een filmpje zetten is volgens mij niet verboden.

ik heb namelijk een afspeellijst met allemaal filmpjes alleen zitten er ook engelse filmpjes tussen..
aangezien mijn doelgroep nederlands is zal ik het fijn vinden dat er bij mijn mijn engelse filmpjes wel nl ondertiteling bij zit.

Even voor de duidelijkheid, ik heb het hier dus niet over het plaatsen van ondertiteling bij mijn eigen filmpjes die ik zelf heb ge-upload.
maar over filmpjes van andere mensen.

Laatst bewerkt:
dat is niet direct mogelijk wel de personen zelf berijken en hun erover proberen aaanspreken als dat een mogelijkheid is

Als het goed is kun je gewoon bij de ondertiteling zelf één maken op YouTube zelf, het enige nadeel wel is dat na je harde werk wel de eigenaar van het filmpje de ondertiteling moet goedkeuren, alleen dat pas wordt de ondertiteling van jou gebruikt. Ik heb het een keer geprobeerd en het lukte maar ik heb de ondertiteling niet naar de persoon verzonden via YouTube. Ik vraag me af of deze optie op YouTube nog steeds werkt.

Groet,

ik krijg elke keer een melding dat er een nieuwe reactie is.
opzich vind ik deze topic niet zo van belang meer dus wat mij betreft mag ie dicht e.v.t.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan