kan je opnemen met een pc met tv tuner?

Status
Niet open voor verdere reacties.

deb's

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2001
Hallo allemaal,

Ik wil misschien een pc gaan kopen waar een tv tuner op zit. Nu wil ik weten of er dan ook een programma bestaat waar je dan mee op kan nemen via de pc.

groetjes
Deb's

Bedoel je dat er een tvkaart inzit, zoals een kaart van pinnacle ofzo? Hier zit waarschijnlijk ook software bij om de tvbeelden te bekijken en waarschijnlijk zit er daar ook ergens een functie om op te nemen.

Ik heb zelf een tvkaart de Pinnacle Studio pctv pro. Hier zit studio software bij van pinnacle en daar kan het dus mee al is de beeldkwaliteit niet echt optimaal, maargoed het werkt.

VCR software

Pinnacle heeft inderdaad zijn eigen opname software, die alleen met hun eigen kaarten werkt.

Intervideo WinDVR is een programma dat ook andere kaarten herkend en er goed mee samen werkt.

Ik heb alleen ervaring met WinDVR die je bij zo'n kaart krijgt, maar de tuning vind ik niet handig. Mogelijk dat een gekochte versie beter is.

Medion levert bij zijn kaarten een ander programma, maar daar heb helemaal geen ervaring mee.

Groet,

Eric.

P.S. Hoe kan het iemand die te boek staat als senior niet weet wat de VCR programma's zijn, leg dat eens uit.

Re: VCR software

Geplaatst door Eric_Daleboudt

P.S. Hoe kan het iemand die te boek staat als senior niet weet wat de VCR programma's zijn, leg dat eens uit.

De status van iemand zegt niets over zijn/haar computer kennis, je bereikt die status ook door alleen maar vragen te stellen en daar is dit forum nu juist voor, om te leren van elkaar!!

Re: Re: VCR software

Geplaatst door maestro12

De status van iemand zegt niets over zijn/haar computer kennis, je bereikt die status ook door alleen maar vragen te stellen en daar is dit forum nu juist voor, om te leren van elkaar!!

Daar ben ik het helemaal mee eens.

En voor de info ook thanx

gr
deb's

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan