Kan je Windows XP opnieuw installeren? (beschrijving)

Status
Niet open voor verdere reacties.

MrsIndepent

Gebruiker
Lid geworden
31 jul 2012
Berichten
75
Hallo.
Ik heb Windows XP op mijn computer die kapot is, dus ik wil kijken of het nut heeft om dezelfde versie van Windows XP te kopen, en dat het dan opnieuw word geïnstalleerd ofzo.

Gebeurt er dan iets nuttigs? Of gebeurt er niks?
 
Ja lees hier eens rond. Klik

Maar je zegt kapot: Dat is vrij sumier die melding/informatie die je hier geeft. Is je computer soms kapot en niet je XP (CDROM).

Als je computer kapot is dan moet/kun je beter een andere of een 2e handsje op de kop tikken. Of even naar een winkel gaan en vragen of ze nog een oudje hebben en je CD rom meenemen en laten installeren.

Xp wordt volgens mij tot april 2014 ondersteund en dan stopt het.

Maar is het dan niet beter om windows 7 te kopen en of te wachten op windows 8. Ik zou XP niet meer kopen, maar als je dat perse wilt oke natuurlijk. Dus afwegen.

Groet en succes. Manamana
 
als je windows niet goed meer werkt is het raadzaam hem opnieuw te installeren
waar wil jij nog windows xp orgineel kopen??
je kan hem 2de hands op marktplaats kopen
maar kijk dan uit dat het wel een orginele is
 
Ik bedoel dat mijn computer stuk is. Sorry, dat heb ik niet zo goed uitgelegd. Maar, ik weet dus niet wat het probleem is dus ik wou misschien Windows XP weer opnieuw installeren, want ik ben bang dat Windows 7 mijn computer heel erg vertraagt en dat wil ik dus niet.. Maar toch bedankt.
 
Wordt er nog steeds niet duidelijk op, eerst de pc repareren dan kun je pas gaan denken over een eveentuele (her)install lijkt mij.
Zitten niet zo veel onderdelen in hoor, mobo, graka, geheugen, voeding en wat devices.

Start hij niet op? alles eruit behalve voeding, cpu en eventuele speaker, geen biosbeeps bij booten, helaas je mobo voor 99%
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan