kan je zien wie je Facebookpagina het meest bezoekt?

Status
Niet open voor verdere reacties.

richardmeijer

Gebruiker
Lid geworden
21 sep 2012
Ik vraag me af of het mogelijk is, of je kan zien wie je FaceBook pagina (het meest) bezoekt. Ik heb al even gegoogled. Ik kwam op een site waarop staat, dat je dan met de rechtermuisknop op "bron weergeven'' moet drukken en dan met control F moet zoeken naar "InitialChatFriendsList". Maar volgens mij klopt dit niet, want dan zie je alleen wie er boven aan staat met wie je het meeste chat.
Maar is het dus eigenlijk wel mogelijk om te zien wie je het meeste "stalked''?

InitialChatFriendsList is gedegene waar je t meeste mee praat.
De views van je pagina is niet te achterhalen. Wel als je een Fan-page hebt, dan kan je (zoals djangoleone al zegt) via de stats je publiek per regio zien.

Er zijn trucjes om dit wel te kunnen achterhalen, dan weet je niet welk account het is, maar wel ip met tijd etc. Maar dit is vrij lastig.
Korte uitleg:
- Je maakt een post van een webpagina in jouw beheer.
- Als thumbnail van pf gebruik je afbeelding 1.
- Als de post gemaakt is verwijder je afbeelding 1.
- Op jouw tijdlijn komt nu een dead-link naar afbeelding 1 te staan.
- Elke bezoeker van jouw tijdlijn vraagt dan dus ook de 404-pagina van jouw webserver aan.
- In je 404-document kan je ip, tijd etc laten opslaan.

Weetniet of het nu nog werkt, maar een paar maanden geleden nog wel... Was echt lachen

InitialChatFriendsList is gedegene waar je t meeste mee praat.
De views van je pagina is niet te achterhalen. Wel als je een Fan-page hebt, dan kan je (zoals djangoleone al zegt) via de stats je publiek per regio zien.

Er zijn trucjes om dit wel te kunnen achterhalen, dan weet je niet welk account het is, maar wel ip met tijd etc. Maar dit is vrij lastig.
Korte uitleg:
- Je maakt een post van een webpagina in jouw beheer.
- Als thumbnail van pf gebruik je afbeelding 1.
- Als de post gemaakt is verwijder je afbeelding 1.
- Op jouw tijdlijn komt nu een dead-link naar afbeelding 1 te staan.
- Elke bezoeker van jouw tijdlijn vraagt dan dus ook de 404-pagina van jouw webserver aan.
- In je 404-document kan je ip, tijd etc laten opslaan.

Weetniet of het nu nog werkt, maar een paar maanden geleden nog wel... Was echt lachen

Ik heb wel een eigen website over voetbal,
Ik zal eens kijken of ik hier wat mee kan.het lijkt me wel ingewikkeld.

het lijkt me wel ingewikkeld.
Voor beginners is het ook ingewikkeld. Let ook op dat je niet gelijk ziet WIE het is, alleen een getallenreeks genaamd ip.

Voor deze methode moet je ook een php script in je 404 pagina kunnen laten uitvoeren. Eigen webserver is dus wel handig...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan