kan KB 953297 beveil.update niet installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Probeer het volgende (aangegeven in deze link):
Deïnstalleer .Net Framework 1.1 vanuit Configuratiescherm -> Software (of gebruik de methoden uit bovengenoemde link als dat niet werkt).
Download en installeer daarna .Net Framework 1.1 (deze link, ook genoemd in een van mijn vorige postings)
Ga naar Windows update site, en installeer de updates.

Verder kun je m.b.t. Windows Updates gratis contact zoeken met Microsoft.
Deze link brengt je naar de mogelijkheden om Microsoft contact met je te laten opnemen voor ondersteuning.

Succes,

Tijs.

Laatst bewerkt:
in heb mijn windowsupdate.log gecomprimeerd en zo toch in de bijlage gekregen (update.zip)

Bijlagen

bedankt, beste DNTIES,opgelost

Beste DNTIES, BEDANKT!!!

Het volgende lukte,gelukkig!!

Probeer het volgende (aangegeven in deze link):
Deïnstalleer .Net Framework 1.1 vanuit Configuratiescherm -> Software (of gebruik de methoden uit bovengenoemde links als dat niet werkt).
Download en installeer daarna .Net Framework 1.1 (deze link, ook genoemd in een van mijn vorige postings))
Ga naar Windows update site, en installeer de updates.

Verder kun je m.b.t. Windows Updates gratis contact zoeken met Microsoft.
Deze link brengt je naar de mogelijkheden om Microsoft contact met je te laten opnemen voor ondersteuning.

Succes,

Tijs. Bedankt Thijs!!!:thumb:

@duin1: Fijn dat het gelukt is! :thumb:

Ik ga ervan uit dat demeyer het met die instructie ook kan oplossen.

Bedankt voor de terugmelding welke methode je gebruikt hebt. :thumb:

Tijs.

ik heb je voorgaande posting geprobeerd :
-framework 1.1 verwijderen langs configuratie/software geeft bericht : 'installatiebron voor dit product niet beschikbaar'
- met de aangeduide link kom ik uit op Windows Update-foutcode '0x643' met daarin een Opschoonporogramma waarbij gezegd wordt dat alle versies van Framework verwijderd worden en daarna opnieuw geïnstalleerd moeten worden , maar ik heb op Software 31 regels met Framework-

@demeyer: Ik wil (als je daar prijs op stelt) wel even op je computer meekijken wat er aan de hand is.
Stuur maar even een mailtje via klikken op mijn schuilnaam (links van dit bericht) en dan kiezen voor "Stuur e-mail naar dnties".
Zet daar tel. nummer, MSN-naam (als je die hebt) en je e-mail adres in.

Tijs.

Ik denkt niet dat GWijnands's oplossing werkt, maar proberen kan altijd.

Ik heb ondertussen nog een suggestie voor je (komt gedeeltelijk overeen met een eerdere tip):
Download het installatiebestand van .Net Framework 1.1 NL (hier, zal wel dezelfde software zijn als waar GWijnands het over heeft).
Download dat bestand naar de hoofdmap van c:
Maak daarna een snelkoppeling naar het volgende: C:\dotnetfx.exe /c /t:c:\uitgepakt
Indien XP: Dubbelklik op de snelkoppeling
Indien W7, Vista of W2008: Rechtsklik op de koppeling, en kies voor "Als Administrator uitvoeren".

Ga naar de C:\Uitgepakt map, rechtsklik op netfx.msi en kies Repareren danwel Herstellen.
Wordt in het proces gevraagd om de lokatie van netfx.msi, blader dan weer naar de C:\uitgepakt map.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Is allemaal niet nodig. gewoon die update ophalen en eroverheen installeren en klaar.
:D

Bij mij geeft hij aan dat hij gaat installeren, maakt herstelpunt aan.
En als hij klaar is dan krijg ik gewoon weer een melding er staat een update voor u klaar.
Als je dan gaat kijken is het weer de zelfde update.
Ik snap er niks meer van.
Ik heb hem al 3 keer laten installeren maar toch even goed de update melding.

Ik gebruik Windows Vista Home Premium SP1

Groeten Henk.

Laatst bewerkt:
Sorry maar het werkt niet.
Ik krijg de melding gewoon weer.
Is er nog een andere oplossing, want verbergen kan je hem niet.

@demeyer: Ik geeft alleen hulp buiten het forum op mijn aangeven.
Misschien handiger dat je gebruik maakt van de ondersteuning van Microsoft, waar ik eerder al een link naar gepost heb of je kijkt nog een keer of de 3 genoemde oplossingen van mijn vorige posting geprobeerd kunnen worden.

Tijs.

ik heb beroep gedaan op de steun van Microsoft
die heeft mij verwezen naar het programma http://tinyurl.com/dotnetclean
daarmee heb ik alle Dot net installaties op mijn PC verwijderd.
daarna Net Framework 3.5 gedownload en geïnstalleerd
en dan lukten de updates wel

hartelijk dank voor de geboden hulp
demeyer

Hallo,

Ik had op mijn HP pavilion ook het probleem met KB953297, dat deze mislukte, met code 064C.
Tevens kon ik .NET framework 1.1 en .NET framework 1.1 SP1 niet verwijderen omdat deze niet te vinden/beschikbaar waren.

Nadat ik de tip van demeyer had uitgevoerd lijkt alles nu OK.
.NET framework 1.1 en .NET framework 1.1 SP1 zijn uit de programmalijst verdwenen en alleen .NET framework 3.5 SP1 staat er nog in en windows update komt nu ook niet meer met de KB953297 update.

Nu is mijn vraag of dit zo goed is of dat ik toch nog framework 1.1 moet installeren?

mvg,

Kappa

Eigenlijk moet dat wel, lijkt me: .Net framework 3.5 dekt 2.0, 3.0 en 3.5, maar zover ik weet niet (de commando's van) 1.1

Tijs.

ik werd geholpen door Microsoft Support en stelde ook de vraag of Framework 1 moest opnieuw geïnstalleerd worden
de technieker antwoordde : jawel
dat deed ik dan ook en had daarna geen probleem meer

demeyer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan