Kan LAN niet uitzetten...

Status
Niet open voor verdere reacties.

boerdet

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
126
Al wat gezocht in Helpmij, maar kan de oplossing niet vinden. Mijn vraag is de volgende: Ik wil graag een oude Lan icoon (met rood kruisje erdoor) rechtsonder weggooien (heb inmiddels een router en heb dat lan en dat icoon dus niet meer nodig) maar dat wil niet. Ik krijg een melding dat ik het Lan nu niet kan uitschakelen omdat het door een ander Plug en Play app wordt gebruikt of zo iets. Of een andere account er gebruik van maakt?? Maar ook het ingebruik zijnde Lan wil NIET uitschakelen als ik dat wil. Met dezelfde melding.
WinXp Pro, ADSL, Edimaxrouter, IE6.0
vr gr Tijmen
 
Dat kan niet uit, per netwerkkaart is er een lan icoontje.
 
Ja, dat klopt. Maar dat icoontje kun je uitzetten via Eigenschappen onderaan. En dat is het nu juist, dan blijft ie gewoon verschijnen. ! Dan is het probleem van het Uitschakelen nog niet eens opgelost!
gr tijmen
 
Ik had hier volgens mij net een berichtje geplaatst en nu is het weg.:confused:

Kan je de netwerkkaart die je niet gebruikt niet gewoon uit de kast halen?
Volgens mij kan je hem uitschakelen als je als Administrator bent ingelogd.
Installatie ongedaan maken wil ook niet helpen?
 
Wij hebben een router en dus ook lan.
Als je bij je verbinding een vinkje zet (rechtsklikken op je nieuwe verbinding) dan krijg je gewoon die 2 computertjes. Niks rood kruisje bij ons dus.
 
Ja, maar er zit geen netwerkkabel meer aan want die is overbodig geworden door de router. Daarom wil ik dat overbodige icaan ook weg hebben...!
En dat laat Bill Gates niet toe.
vr gr TB
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan