Kan lichtkrant niet zien op site

Status
Niet open voor verdere reacties.

niek86

Gebruiker
Lid geworden
6 jul 2006
Hallo, ik heb volgens mij echt een raar probleem. Heb een siteje gemaakt van een vriendengroep: www.sjampoos.nl
Ik denk dat als jullie kijken jullie een 'lichtkrant' zien waar het laatst geplaatste bericht in het gastenboek te zien is en links, onder de button 'links' een tellertje waar het aantal bezoekers te zien is. Bij mij op de laptop is dit gewoon te zien, maar op onze gewone desktop zie ik deze dingen niet. Mijn broer heeft ook zon siteje met zon lichtkrant en op deze pc zien we die niet en op de laptop wel. Dus het ligt niet aan de site.
Heb al een nieuwere internetexplorer geinstalleerd en heb zelfs netscape geprobeert, maar daar ligt het ook niet aan. Heb ook gecontroleerd of de instellingen van internetexplorer op de laptop en op deze pc hetzelfde zijn en die komen nu ook overeen (of ik moet iets over het hoofd gezien hebben).

Heeft iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen en hoe ik het kan oplossen?

Mvg. Niek

Dit kan aan java liggen: down en betere versie.
Het kan zijn dat je beveiliging te hoog staat, zet die eens wat lager.

je zou kunnen proberen om de microsoft java vm te installeren op de pc waar het niet goed gaat, kijk op de site in mijn sig :thumb:

Zie nog steeds niets

Heb Java VM geinstalleerd en gecontroleerd of ik nu de nieuwste versie heb, maar zie nog steeds niets. Waar zou ik de beveiliging moeten aanpassen dan?
Zijn er verder nog mensen met ideeen?

Mvg. Niek

Heb Java VM geinstalleerd en gecontroleerd of ik nu de nieuwste versie heb, maar zie nog steeds niets. Waar zou ik de beveiliging moeten aanpassen dan?
Zijn er verder nog mensen met ideeen?

Mvg. Niek

heb je soms een firewall of antivirusprogje wat bepaalde zaken blokkeerd

Heb op de laptop en op de desktop waar ik die dingen niet kan zien, allebei mcafee staan met beiden dezelfde instellingen. Dus dat kan het ook niet zijn.

Heb op de laptop en op de desktop waar ik die dingen niet kan zien, allebei mcafee staan met beiden dezelfde instellingen. Dus dat kan het ook niet zijn.

gebruik je hulp op afstand op de pc waar het niet op lukt?

Ja volgens mij wel.. hoe kan ik dit controleren? En vanwaar deze vraag?

Ja volgens mij wel.. hoe kan ik dit controleren? En vanwaar deze vraag?

hulp op afstand via msn geeft iemand anders toegang tot je pc, dan kan je dus samen het probleem oplossen ipv een draad van 30 berichten zonder oplossing :cool:

Ja! Heb ik de hele tijd al aan staan.. misschien moet ik jou ff toevoegen, wat is je emailadres?

Owh.. heb em al, je staat nu in mijn lijst. Hoop dat je me kan helpen zodra je online bent.

We zijn er helaas niet uitgekomen, heeft iemand anders misschien nog ideeen?

Hoi Niek, leuke site maar misschien nog een tip: bij de frames de randen niet weergeven, dan loopt je zwarte achtergrond mooi door.

Dankjewel voor de tip! Lijkt mij inderdaad ook mooier, maar hoe doe je dat in frontpage?
Mvg. Niek

Ow, heb t al gevonden! Ziet er inderdaad beter uit zo..

Bedankt.

Iemand verder nog ideeen over hoe het kan dat ik de lichtkrant etc niet kan zien? Heb het namelijk nog steeds niet voor elkaar.

Mvg. Niek

Hoi Niek, kan het iets te maken hebben met op welke computer de site gebouwd wordt en dus geinstalleerd staat. Het is ook altijd zo dat je de site beter kan checken op een computer waar je niet zelf vanuit werkt anders kan de browser nog wel eens verwijzen naar je computer.
Overigens zou ik me niet al te veel zorgen maken want iedereen ziet het! Behalve jij, maar helaas is dat dan niet zo belangrijk, beter dan andersom.....
Nog een tip: op de linkspagina is het mooi om de hyperlinks in een nieuw venster te laten openen

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan