Kan limewire download niet verwijderen =(

Status
Niet open voor verdere reacties.

criitical

Gebruiker
Lid geworden
10 okt 2008
Het kan zijn dat deze vraag al gesteld is, maar ik heb zojuist een video gedownload van limewire (mpg formaat). Ik krijg het dus niet afgespeeld, verwijderd, verplaatst of eender wat. Ik zou er dus echt graag van af geraken want het irriteert mij mateloos.

Thx :)

WELKOM OP HELPMIJ

heb je in de map gekeken waar die naartoe geschreven is?
en daar krijg je hem niet verwijderd?

herstart limewire is? dan krijg je het mss wel verwijderd. staat er: kan niet verwijderd worden want word al gebruikt ?

Allemaal geprobeerd. Lukt niet, limewire herstart, computer herstart. Er komt gewoon niks. Kan het niet verwijderen door delete, als ik rechtermuisknop op klik komt er een beperkte lijst, bvb niet knippen, plakken, eigenschappen, naam wijzigen, scannen met antivirus, eigenschappen.. Heel raar =(

Waarschijnlijk maakt een ander ook al gebruik (lees downloaden bij jou vandaan) van die bewuste download/mpeg.
Sluit Limewire volledig af zodat ie niet meer in de tray staat, verwijder em dan met verkenner in de downloads-map.
Zoniet, dan in veilige modus zónder netwerkopties verwijderen.

meestal als je muziek/film bestanden niet kan afspelen is het meestal wel een virus(dat is bij mij meestal geval) dan krijg ik namelijk melding van mijn virusscan

Veilige modus lukt niet , unlocker lukt niet =(

geen uploads in limewire ,, is ook volledig afgesloten. Geen melding van virusscanner.. :S ik ga stillekes stoppen met zoeken voor vandaag, tijd voor tv te gaan zien ofzo. Als iemand nog een andere manier heeft ofzo. Iemand zei me ooit met register editor ofzoiets, maar dat ken ik zelf niet =S

alvast bedankt :)

verwijder de map waar het bestand in staat. Dit wou bij mij nog wel eens lukken. Mocht je andere bestanden in de map hebben staan, deze natuurlijk eerst ergens anders naar kopieren.

Dacht ik ook aan.. Even proberen....... En jawel het is gelukt =D en we doen een dansje :D iedereen heel hard bedankt voor jullie hulp =)

grtz ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan