Kan link niet openen

• Onderwerp starter Onderwerp starter mcl
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mcl

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Besturingssysteem
Windows 10
Office versie
2022
Hallo,
Sinds kort als ik op een link klik, dan gebeurt er niets, behalve dat onderaan in de taakbalk het Explorer tekentje komt met de linknaam, maar als ik er op klik dan gebeurt er niets. Iets met de instelling gebeurd?
Groet,
Martin

Hallo,

Welke browser heb jij gehad voor IE8 of 9?

Groeten,
Nic

Hallo,

Welke ervoor zoals: Google Chrome, FireFox of diverse andere?

Groeten,
Nic

Ik heb altijd met IE gewerkt en IE 9 sinds een paar maanden.
Nog even een vraagje.
Ik heb GOOGLE Toolbar geinstalleerd, maar die zie ik alleen maar rechts boven in mijn scherm, maar een heelklein stukje, terwijl ik die altijd links boven aan met een grote regel om in te vullen had!

Hallo,
Heeft iemand nog eern idee zodat ik op een link klik gelijk de pagina op mijn scherm komt en niet een melding in mijn taakbalk.
Het google probleem is inmiddels opgelost (nogmaals de taakbalk geinstalleerd)
Groet,
Martin

Ik wil het nog even duidelijk stellen wat er gebeurt.
Als ik op een link klik, of dat nou in OUTLOOK of in IE9 of een ander soort link, dan krijg ik een ikoon in de taakbalk. Als ik er op klik dan gebeurt er niets, maar als ik de openstaande paginas weg klik, zie ik uiteindelijke de link. Dus de link is er wel, maar is pas te zien als alles weg is.
De melding in dat ikoontje is KAN LINK NIET OPENEN.
Ik hoop dat iemand een oplossing heeft.
Groet,
Martin

Hallo,
Ik heb dat gedaan,maar helpt niet.
De link waarop ik klik wordt in de taakbalk zichtbaar ( eensoort snelkoppeling) maar de pagina waar de link op staat verdwijnt niet. Dus... als ik alle openstaande pagina's sluit, dan komt de link zichtbaar. Het probleem volgens mij is, dat de link niet direct naar de voorgrond komt, als je op de link klikt!
Groet,
Martin

Plaats anders eens een paar schermafdrukken. Een link, zichtbaar in de taakbalk? Geminimaliseerd of dus gemaximaliseerd maar dan niet op de voorgrond maar achter openstaande vensters/schermen?

Nou ik probeer het.
Zie de bijlage.
Als ik op de link klik, dan zie ik erboven een klein schermpje, maar als ik eraf ga dan verdwijnt het weer. Ik kan het ook niet groter m aken.

Bijlagen

• Knipsel.PNG
    Knipsel.PNG
    27,3 KB · Weergaven: 57
  • Knipsel.jpg
    Knipsel.jpg
    13 KB · Weergaven: 58
Ik heb nog een aanvulling.
Ik heb OUTLOOK openstaan en ik klik op Conf.scherm in START menu, dan krijg ik in mijn taakbalk weer een "ikoon" met conf.scherm en OUTLOOK blijft staan. Als ik op conf.scherm klik gebeurt er niets. Pas als ik OUTLOOK wegklik, dan zie ik het conf.scherm

Wat ik vermoedde: e.e.a. wordt geminimaliseerd naar de taakbalk. Misschien heb je ergens, ooit, aangegeven dat alle nieuw te openen vensters geminimaliseerd moeten worden. Dan is het zaak te ontdekken waar je deze instelling gemaakt hebt. Lukt dit niet, dan volstaat het klikken op gewenst geminimaliseerd venster via betreffende tab/button/knop.
De link wordt dus wel uitgevoerd, maar geminimaliseerd. Even klikken op de juiste tab in de taakbalk en je hebt je scherm. Geldt dus ook voor je issue met het config. scherm.

Ik heb OUTLOOK opnieuw geinstalleerd en alles werkt weer prima.
Bedankt voor het meedenken.
Groet,
Martin

Graag gedaan en fijn dat het opgelost is.

Helaas,
het is er weer. Als ik OUTLOOK heb geopend en ik klik op een link, dan verschijnt de link in de taakbalk. Als ik het OUTLOOK scherm klein mnaak, dan zie ik de link erachter staan.
De genoemde adviezen heb ik weer toegepast, maar lukt niet.
Nog iemand een oplossing
Groet,

Martin

Heb nog steeds het idee dat het een instelling is die je ergens gemaakt hebt.

Hoe heb je Outlook overigens gedeïnstalleerd? Ook werkelijk alles weggehaald (ev. manueel mappen en bestanden die verbonden waren met Outlook).

Ik heb OUTLOOK met Revo-installer eraf gehaald.
Het zal wel ergens een vinkje zijn, maar waar.....

Groet,
Martin

Misschien omdat het niet de originele manier is om alle bestanden te verwijderen, dat er iets is blijven staan.
Je hebt het alleen met Outlook toch?

Ja, ik heb het alleen bij OUTLOOK!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan