Kan Lite-on DVD-R/RW brander voor Pentium 4 op pentium 3?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Sorce
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Sorce

Gebruiker
Lid geworden
8 aug 2007
ik heb een DVD-R/RW voor pentium 4 gekocht ik zag dat thuis pas. kan die ook op pentium 3?? volgends mij wel alleen werkt hij dan niet op volle snelheid.

wie kan mij iets meer vertellen daarover??

hoe dan?

werkt hij met nero 7 essentials op me computer en zoniet welke dan wel ??

kan het hieaan liggen?

elke keer als ik iets wil branden geeft hij aan dat het mislukt. en cd wissen mislukt ook elke keer en als ik film wil afspelen heb ik wel beeld maar geen geluid en hij zeg dan dat ik een dolby driver nodig heb en een trail kan downloaden van 30 dagen van Nero, maar er is nog iets ik kan niet updaten ik heb nog SP1 ilegaal van 6 jaar oud ofzo ik heb binnenkort wel Win XP SP2 origineel ligt het misschien daaraan?

Een dolby driver? die zit in een 5.1 of hoger geluidskaartsoftware.
Kan wel een codec zijn, of een aspi driver, maar die heeft Nero zelf onboard.

Installeer eerst eens Xp SP2 en kijk dan nog eens.

Overigens wordt er een foutrapport gegenereerd, kijk daar eens in voor het specifieke probleem.

PS, kan zijn dat die Nero een OEM versie is, en niet voor die nieuwe, of heb je hem daarbij gekregen?

Ok dank je wel ik w8 tot ik die SP2 heb en als hij het dan nog nie doe laat ik het hier weten.
hartelijk dank

ooh en trouwens als nero dat onboard heb hoezo vraag tie dat aan dan
w8 ik kijk ff wat tie precies zeg

autorun doet het trouwens ook niet en in mijn computer zie je staan CD-Rom en niet DVD maar ik apparaat beheer wel DVD-R/RW Lite-on

nero zegt:
voor het multimediabestand die u heb geselecteerd moet u Dolby (r) digital gebruiken wij kunnen u toegang geven tot deze technologie en deze aanbieden met trail van 30 dagen.

wat wordt er bedoeld?

Laatst bewerkt door een moderator:
Gaat het nu over afspelen of branden?

Je hebt Nero essentials, de basis.
Als je alles af wilt spelen met WMP, gebruik het K-Lite Codec Pack, installeer alleen wat je nodig hebt voor DVD's en divx/xvid, dus geen playeres maar wel de mpeg1 en mpeg2 codecs, die dicx/xvid, de AC3 en booster ervoor, en laat WMP alle bestanden afspelen.

ok bedankt nou je hoort het nog over het branden en wissen als ik SP2 heb
Dank je

en het gaat over beide sorry reageer laat

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan