Kan localhost niet vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.

tolga15

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2006
Dag mensen, ik heb een probleem. Ik heb apache web server geinstalleerd op mijn laptop en php 5 ik heb daarna een code gebruikt om te kijken of hij het deed maar als ik het opsla bij c:inetpub/wwwroot en ik open hem via mijn browser dan zegt hij dat de pagina niet kan worden weergegeven. Kan iemand mij helpen a.u.b. ik heb snel antwoord nodig

Wat hebben wij er eigenlijk mee te maken dat je het snel nodig hebt?

Verder; zet je server eens aan..

Je moet wat meer geduld hebben. Soms moet je een dag wachten voordat iemand weer zin heeft om jou te helpen...:confused:

OKE IK DOE NORMAAL maar wilt u mij nu alstublieft helpen ik heb morgen een toets hiervan maar ik weet dus niet waarom de server niet werkt

Doe effe normaal man. Nú heb ik geen zin meer om te helpen nee. Zonder dat gezeur had ik je allang aan een werkende server geholpen.

Volgens mij is er iemand chagrijnig vandaag.. En hoe wilde je hem aan een werkende server helpen met 2 posts?

Hehe, gezellig topic dit :D

Maar vertel dan eens wat je exact doet, kopieer en plak de error eens, weet je zeker dat je de server ook goed geconfigureerd hebt?

Hoe moeten wij vanaf hier ruiken wat er precies bij jou aan de hand is? Beetje meer info maakt het stukken makkelijker.

als ik alleen maar localhost intyp staat er it works als ik 127.0.0.1 intyp krijg ik index of /.en nou krijg ik het bestandje wel te zien

Laatst bewerkt:
als ik nu de host file open dan komt het scherm openen met wat moet ik hier dan doen? trouwens er staat geen HOST maar hosts

hoef je niets aan te veranderen.
Op het moment dat je webpage op de link: localhost en er staat It Works.

Betekend het dat je nog niet de configuratie hebt doorlopen.
Kijk eerst even naar je httpd.conf.
en stel daar je publiekelijke site in: c:inetpub/wwwroot
(ook wel bekend als homedir)

Succes

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan