kan logitech stpoint softare niet verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

inky1979

Gebruiker
Lid geworden
15 nov 2010
Zo daar ben ik weer. Ik ben gisteren al super geholpen door jullie en heb nu weer een vraag.
Ik heb een zooi software van de computer gehaald. Via het uninstall programma van de betreffende software of in het scherm via het configuratiescherm/software verwijderen.

Alleen nu staan er van Logitech nog een aantal dingen op, zoals Logitech desktop manager en itouch software en nog wat. ik krijg deze niet verwijderd. Als ik op verwijderen klik dan komt er een foutmelding:
er is een fout op getreden tijdens het laden van .............. kan de opgegeven module neit vinden.
Ik heb de software cd-rom niet en ik heb ook al via de verkenner gezocht of er nog mappen waren van Logitech om te kijken of er een uninstall bijzit maar die mappen zijn ook niet te vinden.

Als ik ga Googlen dan kom ik overal tegen dat ik een uninstal programma moet installeren maar ZEER voorzichtig te werk moet gaan. En dan word ik bang:rolleyes:

Is er een andere manier om er vanaf te komen?

Alvast weer super bedankt

ik heb nu een plug and play toetsenbord van Logitech en een muis van Microsoft.
Ik vrees dat die Logitech set point ed allemaal conflicten geeft. Dat is van de oude draadloze muis en toetsenbord.
Ik ga er dus vanuit dat dit neit door Windows in gebruik is.

als ik de computer opstart krijg ik ook de melding dat ie Ilogi ofzo niet kan vinden.

Wat een fijn programma, lekker veilig te gebruiken.

Ik heb alles eraf kunnen gooien, jeetje die Logitech had zich echt helemaal in het systeem genestelt zeg. Meteen nog een hoop oude software gevonden die eraf kon en de boel goed opgeruimd.

Mijn dank ik wederom groot.

Nu ga ik aan de slag met het geluid want ik hoor niets uit de boxen van mijn beeldscherm. eerst eens zoeken hier op de site of ik wat kan vinden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan