Kan mail niet meer openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lerosa

Meubilair
Lid geworden
23 jul 2001
Berichten
5.159
Hallo ik kan mijn email niet meer openen.. eerst kreeg ik de melding dat er een fout was opgetreden en dat het adresboek niet geopend kon worden.
Nu heb ik een systeemherstel uitgevoerd, en nu krijg ik deze melding (zie bijlage) weet iemand wat hier aan de hand kan zijn??
 

Bijlagen

  • email.jpg
    email.jpg
    19,3 KB · Weergaven: 49
Nog wat extra info over de foutemelding
 

Bijlagen

  • email 2.jpg
    email 2.jpg
    18,3 KB · Weergaven: 42
Nog een stapje verder in de foutmelding:
 

Bijlagen

  • email3.jpg
    email3.jpg
    44,5 KB · Weergaven: 38
Email

Gebeurdt dit bij alle emails??

Ik snap dat je denkt dat het bij mij vandaan komt maar nogmaals vrij onmogelijk.
Ik wordt aan alle kanten gecheck, als dat soort problemem bij mij niet voorkomen vindt ik het ver gezocht.

Maar goed, gebeurdt dit bij alle email????
grtjs jjw
 
Ja dit gebeurt bij alle emails... ik kan helemaal niks meer doen met Outlook Express, ik heb daarna geprobeerd om mijn emails met Outlook 2000 te openen, maar ook daar krijg ik dezelfde foutmelding.:confused:
 
soms wilt het wel eens helpen om outlook express er af te gooien en opnieuw te installeren.
groeten maikel
 
Oke ik wil dat zeker proberen.. maar waar kan ik Outlook Express verwijderen??? Ik zie hem niet in mijn softwarelijst staan.
 
Hier een oud (OE 5)artikel van microsoft over wab32.dll , misschien ook wel bij jou van toepassing.
 
:thumb: Thanks! Ik heb de eerste ling gevolgd, mijn adresboek van naam veranderd en die weer in Outlook geimporteerd, en alles werkt weer....
Alleen blijft de vraag hoe kan dit gebeuren dat een bestand, waarschijnlijk * wab incoruppted raakt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan