Sinds mijn vakantie zit ik met het probleem dat ik met een van mijn accounts geen mail kan verzenden.
De helpdesk van Tele2 kan mij niet verder helpen.
Waarschijnlijk is de oorzaak geweest dat ik voor ik vertrok per ongeluk mijn hele inbox een autoreply heb gestuurd wat als spam is gezien.
Na mijn vakantie vond ik ook een brief dat ik spam verstuurd zou hebben en daarvoor een virus zou moeten verwijderen. Ik heb echter altijd een prima virusscanner (CA Trust) gehad.
Het emailadres dat de problemen geeft is info@hannekedegraaf.nl. Ik kan wel mail ontvangen op dit account. Vanaf mijn mobiele telefoon en webmail (vevida) kan ik wel mail versturen met dit account.
Mijn andere accounts werken wel goed.
Ik heb als test een nieuw account aangemaakt: ontwerp@hannekedegraaf.nl. Dit werkt ook.
Ik heb mezelf geprobeerd verwijderd van een policy blacklist van spamhouse.org maar dat heeft ook niet geholpen.
Wel krijg ik elke dag van mijn virusscanner een melding dat er 72 'dingen' zijn verwijderd. Voor de vakantie waren dat er 9.
Weet iemand wat ik verder nog kan proberen?
Vriendelijke groet
Hanneke
Meldingen die ik krijg zijn:
Kan het bericht niet verzenden omdat de server het e-mailadres van de afzender heeft geweigerd. Het e-mailadres van de afzender is info@hannekedegraaf.nl. Onderwerp 'dit is 2', Account: 'info@hannekedegraaf.nl', Server: 'smtp.versatel.nl', Protocol: SMTP, Reactie van server: '553 sorry, your mail was administratively denied. (#5.7.1)', Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 553, Foutnummer: 0x800CCC78
De helpdesk van Tele2 kan mij niet verder helpen.
Waarschijnlijk is de oorzaak geweest dat ik voor ik vertrok per ongeluk mijn hele inbox een autoreply heb gestuurd wat als spam is gezien.
Na mijn vakantie vond ik ook een brief dat ik spam verstuurd zou hebben en daarvoor een virus zou moeten verwijderen. Ik heb echter altijd een prima virusscanner (CA Trust) gehad.
Het emailadres dat de problemen geeft is info@hannekedegraaf.nl. Ik kan wel mail ontvangen op dit account. Vanaf mijn mobiele telefoon en webmail (vevida) kan ik wel mail versturen met dit account.
Mijn andere accounts werken wel goed.
Ik heb als test een nieuw account aangemaakt: ontwerp@hannekedegraaf.nl. Dit werkt ook.
Ik heb mezelf geprobeerd verwijderd van een policy blacklist van spamhouse.org maar dat heeft ook niet geholpen.
Wel krijg ik elke dag van mijn virusscanner een melding dat er 72 'dingen' zijn verwijderd. Voor de vakantie waren dat er 9.
Weet iemand wat ik verder nog kan proberen?
Vriendelijke groet
Hanneke
Meldingen die ik krijg zijn:
Kan het bericht niet verzenden omdat de server het e-mailadres van de afzender heeft geweigerd. Het e-mailadres van de afzender is info@hannekedegraaf.nl. Onderwerp 'dit is 2', Account: 'info@hannekedegraaf.nl', Server: 'smtp.versatel.nl', Protocol: SMTP, Reactie van server: '553 sorry, your mail was administratively denied. (#5.7.1)', Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 553, Foutnummer: 0x800CCC78