Kan map niet openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jan24

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2006
Goedenmorgen,

Ik heb van de week met azureus iets gedownload.

Normaal gesproken gaat alles goed, maar als ik nu naar de desbetreffende map ga en ik wil hem openen gaat de map niet open. Als ik rechtermuisknop doe op de map dan kan ik alleen kiezen tussen openen, verkennen, zoeken en kopieren naar. Maar niks doet het als ik wat probeer. Verwijderen gaat dus ook niet.

De file is 1,37 GB.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen,

Jan

Scan je pc eens op virussen en spyware, kan zijn dat je een geïnfecteerd bestand hebt binnen gehaald. Je kan ook proberen om in veilige modus op te starten (tijdens opstarten herhaaldelijk F8 drukken) en dan proberen het bestand te wissen.

Bedankt voor je antwoord.

Ik zal hem eens scannen inderdaad.

Maar denk je dat ik er sowieso niks meer aan heb?

Gr. Jan

Ik betwijfel het of dat bestand nog bruikbaar is... Misschien dat je na een scan het wel kan open?

Als ik thuis ben is dat het eerste wat ik doe.

Toch blijft het wel vreemd, mensen zijn ook dat bestand van mij aan het uploaden.

Gr. Jan

Om die map te verwijderen zou je ook nog het volgende kunnen proberen:
Maak een nieuwe map aan. Sleep de niet te open map daar naar toe en verwijder de nieuw aangemaakte map met daarin de corrupte map.

Bedankt weer voor de antwoorden,

Alleen ik heb alles gedaan wat jullie zeiden, maar het wil nog steeds niet lukken.
In veilige modus kan ik hem ook niet verwijderen, daar kan ik ook alleen maar kiezen tussen 'openen', 'verkennen', 'zoeken' en 'kopieren naar' en daar doet ook geen een van die mogelijkheden het.

Naar een andere map slepen lukt ook niet.

Ik hoop echt dat iemand mij kan helpen.
Het gaat me geen eens meer om die film, maar ik zou hem wel graag van mijn laptop af willen hebben, aangezien het om 1,37 GB gaat.

B.V.D.

Jan

Hoi Jozo,

Dat heb ik ook al geprobeerd, maar ik blijf alleen die 4 mogelijkheden houden.

Gr. Jan

Jozo,

Ik kan de map niet in komen.

Als ik met dit proggie naar de desbetreffende map browse, dan gaat ie ook niet open.

Je kan geen hele map in z'n geheel verwijderen met dit toch?

Gr. Jan

Dacht dat je ook mappen kon verwijderen met delete doctor maar dat gaat helaas niet.

Dan weet ik het nu even niet meer.

Hoi Jozo,

Bedankt voor alle antwoorden, maar volgens mij is het nu gelukt via het proggie delinvfile.
Als het nog tegenzit dan kom ik weer terug :D

Bedankt allen,

:thumb:

Gr. Jan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan