Kan map niet verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

dude90

Gebruiker
Lid geworden
17 mei 2003
Haai allemaal.

Ik probeer al enige dagen een map te verwijderen omdat ik het progje daarin niet meer nodig heb. Maar ik kan de map niet verwijderen. :( Ik heb het programma al via software verwijdert maar er zit toch nog 3 mb in de map ( verborgen bestanden?). Ik heb vanalles geprobeert maar het lukt niet. Ik heb bijgevoegd 1 van de meldingen die ik krijg.

Alvast bedankt voor hulp en moeite. :)

dude90

P.S. ik heb de zoekfunctie hier gebruikt maar ik kon niks vinden. :confused:

Bijlagen

• foutmelding.jpg
    foutmelding.jpg
    22 KB · Weergaven: 77
Probeer het eens in Veilige Modus.
Tijdens booten druk je op F8

Greetz Patrick

Geplaatst door patrickt
Probeer het eens in Veilige Modus.
Tijdens booten druk je op F8

Greetz Patrick

nee lukt niet :(

Ik ga nu weg en kan morgen pas weer antwoorden.

Blijkbaar gebruikt Windows dit bestand nog. Kijk 's met msconfig wat er zoal geladen wordt. Wellicht kun je het daar uitschakelen. Dan opnieuw opstarten en probeer het dan nog 's te verwijderen

Geplaatst door Sidi
Blijkbaar gebruikt Windows dit bestand nog. Kijk 's met msconfig wat er zoal geladen wordt. Wellicht kun je het daar uitschakelen. Dan opnieuw opstarten en probeer het dan nog 's te verwijderen

Nee het start niet mee op ( volgens mij). :(

Bolleke, ik ga het proberen!

anders kan het altijd nog in dos ...

(Als je niet weet hoe, vermeld dan even hele path naar die map)

Wat voor programma zat er eigenlijk in die map? En kan je zien wat voor bestanden er nog in staan? (Desnoods bij Extra > Mapopties "Verborgen bestanden en mappen" weergeven aanzetten.)

Geplaatst door nteusink
Wat voor programma zat er eigenlijk in die map? En kan je zien wat voor bestanden er nog in staan? (Desnoods bij Extra > Mapopties "Verborgen bestanden en mappen" weergeven aanzetten.)

Er zat een programma in om bestanden te uploaden naar webpagina's. Er zitten nog 8 bestanden in de map maar ik kan niet zien wat voor een soort bestanden het zijn. Ik zal even kijken hoe de bestanden heten.

Als je niet weet hoe, vermeld dan even hele path naar die map

ik heb 0,0 procent verstand van dos. :) De plaats van de map is: G:\Program Files\WS_FTP Pro

Geplaatst door dude90

Er zat een programma in om bestanden te uploaden naar webpagina's. Er zitten nog 8 bestanden in de map maar ik kan niet zien wat voor een soort bestanden het zijn. Ik zal even kijken hoe de bestanden heten.

ik heb 0,0 procent verstand van dos. :) De plaats van de map is: G:\Program Files\WS_FTP Pro

WSFTP integreert zich in windows, niet zo gek dus dat je m niet kan verwijderen, er zit vast wel een uninstaller bij (Configuratiescherm > Software?) Als die niet werkt probeer het programma er eens overheen te installeren en verwijder m dan met de uninstaller.

Geplaatst door nteusink

WSFTP integreert zich in windows, niet zo gek dus dat je m niet kan verwijderen, er zit vast wel een uninstaller bij (Configuratiescherm > Software?) Als die niet werkt probeer het programma er eens overheen te installeren en verwijder m dan met de uninstaller.

Ik heb em al geuninstald en die 8 bestanden zijn overgebleven. :( Ik heb bijgevoegd de namen van de bestanden. :)

P.S. ik heb ook al de norton uninstaller geprobeerd maar dat lukte ook niet. :(

Bijlagen

Ik zag, het net in je eerste post staan ja, sorry overheengelezen :)

Heb je geprobeerd de bestanden 1 voor 1 te verwijderen? (misschien gaat het maar bij eentje fout?)

Geplaatst door nteusink
Ik zag, het net in je eerste post staan ja, sorry overheengelezen :)

Heb je geprobeerd de bestanden 1 voor 1 te verwijderen? (misschien gaat het maar bij eentje fout?)

Nee ik krijg acht meldingen dat het bestand door windows wordt gebruikt en niet verwijdert kan worden. :(

@ bolleke,
ik heb het programma gedownload maar het lukt niet.

Kan je zien of een van die bestanden een programma is? Weet je nog welke versie van WSFTP pro het was?

Geplaatst door nteusink
Kan je zien of een van die bestanden een programma is? Weet je nog welke versie van WSFTP pro het was?

Nee het zijn allemaal van die windowstekentjes. Volgens mij was het de nieuwste versie.

Hmmm raar bij mij blijven al die bestanden niet achter na een deinstallatie van wsftp pro...

Je zou misschien eens met sysinternals process explorer kunnen kijken welk programma de dll's nog gebruikt (ik vermoed explorer.exe):

http://www.sysinternals.com/ntw2k/freeware/procexp.shtml

In process explorer

Menu: Search > Find... en daar bijvoorbeeld Wsfirscr invullen

Of het programma is heeeeel langzaam of het programma vind niks. :(

Dan denk ik dat ie niks vind :(

Misschien nog een keer dezelfde wsftp er overheen installeren en nog een keer verwijderen, misschien is er daar iets mis gegaan?

Geplaatst door nteusink
Dan denk ik dat ie niks vind :(

Misschien nog een keer dezelfde wsftp er overheen installeren en nog een keer verwijderen, misschien is er daar iets mis gegaan?

Zou kunnen. Ik ga em nu zoeken en installeren daarna ga ik hem weer netjes verwijderen en hoor je de uitslag. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan