kan map niet verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

lokoloko

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
3 jan 2002
Hallo, mijn probleem is dat ik al zeker een jaar mappen die ik gebruikt heb niet kan verwijderen dus bv een map waarin ik via winrar bestanden heb gezet kan ik daarna niet verwijderen ik heb al van alles geprobeerd maar de enige mogelijkheid is opnieuw opstarten wat ik heb geprobeerd is

in taakbeheer alles uitzetten dat mogelijk is
register aanpassen op info van internetforums

dit is echt heel vervelend weet iemand een oplossing buiten save mode en opnieuw opstarten?

Bijlagen

• 0.jpg
    0.jpg
    17,4 KB · Weergaven: 48
hallo.
het antwoord staat er eigenlijk al zo,n beetje.je wil een map of map gebruiken,waarvan een programma gebruik maakt,ik denk dus dat er tijdens het opstarten,een progje,zoals jij winrar gebruikt,mee opstart,daarom kan jij een bepaalde map niet verwijderen,dus spoor het progje op,schakel hem uit,en dan zou je de map(en),moeten kunnen verwijderen.

groetjes

Veilige modus?
Spyware scan gedaan?

Probeer eens via command modus start / uitvoeren / command [enter]

Probeer met opstartdiskette (win98) en dan via de dos de map op te blazen. Dit MOET werken.

Cookies / temp inet files en alle mappen onde content ie5 verwijderen.
C:\Documents and Settings\Administrator\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.IE5

Temp map leeghalen
Herstarten, lukt verwijderen nu wel?

1 van deze opties zal toch wel werken?

aanvulling op Peter38

Ga naar start > uitvoeren > TYPE HIER msconfig > ga naar het tabblad opstarten.

Vink hier de betreffende progamma's uit en start de pc opnieuw op en verwijder de mappen.

Vink daarna de progjes weer aan op het tabblad.

groetjes speedtouch

Bedankt voor jullie antwoorden, de tips die jullie gaven heb ik al eerder geprobeerd en het gekke is dat het alleen bij mappen gebeurd als ik bv een map aanmaak en van daaruit een programma installeer of knip en plak vanuit de map dan heb ik het probleem al, bij msconfig staat het hoognodige aan en virussen of spyware heb ik niet het is een schone installatie ook bij ctrl alt del zet ik alles uit wat het zou kunnen veroorzaken maar helaas...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan