Kan map "Temporary internet files" niet vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tunica

Gebruiker
Lid geworden
16 sep 2008
Berichten
261
Beste pc mensen,
Ik kan in de verkenner nergens de map temporary internet files vinden.Als ik het juist heb dan zou hij moeten staan in de map Local settings maar daar zie ik hem niet in staan.Wie kan mij helpen om die map te vinden? Ik heb Windows XP home. Groet Tunica/Sjaak
 
Verplaatst naar "Windows XP"

Grote kans dat je verborgen mappen niet laat weergeven.

Willekeurig venster > Extra > Mapopties > Weergave > Rondje bij "Verborgen bestanden en mappen weergeven"
 
verkenner

Hallo Tha Devil,
Er stond al een rondje bij en ik zie hem niet staan.Groet Tunica? Sjaak
 
anders even handmatig het foldertje, op de juiste locatie, aanmaken, is het ook opgelost ;)
 
temporary internet filis

Beste helpers,Inmiddels heb ik de map kunnen vinden.Hij staat in de map C,documents and setting (gebruikersnaam) en dan klikken op Local settings.Zou hij er niet staan ga dan in de verkenner naar Extra- Mapopties,tabblad Weergave en haal dan het vinkje weg bij Beveiligde besturingssysteembestanden verbergen (aanbevolen) en klik op Ja - Toepassen en op OK. Groet Tunica/Sjaak
 
Mooi dat dat ook weer opgelost is :) :)
Zet even je vraag op opgelost (- rechtsonderin de pagina)
 
Beste helpers,Inmiddels heb ik de map kunnen vinden.Hij staat in de map C,documents and setting (gebruikersnaam) en dan klikken op Local settings.Zou hij er niet staan ga dan in de verkenner naar Extra- Mapopties,tabblad Weergave en haal dan het vinkje weg bij Beveiligde besturingssysteembestanden verbergen (aanbevolen) en klik op Ja - Toepassen en op OK. Groet Tunica/Sjaak

Juist is: i.p.v. "vinkje weg bij Beveiligde besturingssysteembestanden'" vinkje bij "inhoud van systeemmappen weergeven" Dan zie je de "temporary internet files"staan!

Bij "beveiligde besturingssysteembestanden verbergen" zou ik zeer zeker het vinkje laten staan! Als je daarmee per ongeluk iets verkeerd doet kun je je OS opnieuw installeren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan