Kan mappen niet bereiken op root webspace (fout .htaccess)

Status
Niet open voor verdere reacties.

ducoz

Gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2009
Berichten
21
Hey,

Ik heb net wordpress geinstalleerd en wilde testen of ik het werkte. Nu wanneer ik surf naar domein.nl/wordpress word ik meteen geredirect naar de index van mijn website.

Nu heb ik ook getest als ik een map aanmaak met een index bestand of het dan ook is, en ja dan is het precies het zelfde.

Kan iemand ontdekken welke fout in mijn htaccess staat wat deze fout veroorzaakt?

RewriteEngine on

RewriteRule ^([A-Za-z0-9]+)/$ /index.php?mod=$1 [L]
RewriteCond %{HTTP_HOST} !^domain.com$ [NC]
RewriteRule ^(.*)$ http://domain.com/$1 [L,R=301]
ErrorDocument 404 /index.php

domain.com is natuurlijk mijn domein naam.

Er staan nog meer regels in maar die gaan speciafiek over RewriteRule van een bepaald deel van een pagina wat het waarschijnlijk niet is.

Mvg,
Duco
 
RewriteRule ^([A-Za-z0-9]+)/$ /index.php?mod=$1 [L]

deze zou dat effect veroorzaken maar die is ook geplaatst om kwaadwilligen minder vrijheid te laten
 
Probleem is dat bijvootbeeld index.php?mod=configs verwijst naar /configs bijvoorbeeld pf heeft dat als ik deze regel verwijder geen invloed op? Dit moet namelijk wel zo blijven.

Is er misschien een oplossing voor het toch gebruiken van mappen want kan nu niet naar de locatie waar ik wordpress in dit geval heb geinstalleerd
 
niemand?? Linken naar een exacte locatie anders dan index.php kan wel (bijv. tutorials/cfg.php) maar dan niet (tutorials/, of tutorials/lastpages of iets dergelijks)..

Iemand?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan