Kan McAfee niet installeren!?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mariek75

Gebruiker
Lid geworden
29 jan 2008
Ik heb m'n PC laten scannen door Spysweeper (probeerversie) daar kwam uit dat er een virus op m'n PC zit ; Mal Generic en een Trojan; Trojan downloader zlob. Verder nog wat cookies.
Ik heb van McAfee de Internet Security Suite in huis gehaald , maar als ik de CDrom opstart krijg ik enkel een wit scherm.
Ook mijn systeemherstel werkt niet meer, dus ik kan hem ook niet terug zetten op een datum dat de PC nog goed werkte.

Ik hoop dat iemand weet wat het kan zijn en hoe ik die troep van mijn PC afkrijg! Alvast bedankt. Mariek

probeer em een in veilige modus te installeren !

Kan SpySweeper het niet verwijderen?
Probeer het anders eens met Superantispyware. (gratis versie)

http://www.superantispyware.com/

Van Spy Sweeper heb ik alleen de probeerversie. Die verwijdert het niet helaas, mits je het koopt, maar ik heb net de Security Suite van McAfee gekocht; en die zou het toch ook moeten doen?

Superantispyware heb ik geprobeerd, en die vindt inderdaad wel van alles, maar ik ben nog niet van het probleem af helaas.

Mocht bovenstaande niet lukken, is er ook een andere manier. (B)

A)
- tijdens het opstarten, de toets F8 snel achter elkaar indrukken.
- er verschijnt een menu met een aantal opties. Kies met de pijltjestoetsen de optie 'Veilige modus'.

B)
1. Klik op 'Start' en dan op 'Uitvoeren' (Run)
2. Type daar: msconfig en druk op enter
3. Ga naar het tabblad 'boot.ini'. Zet hier een vinkje bij de optie '/safe boot'.
4. Klik op 'OK' en start de computer opnieuw op wanneer hierom wordt gevraagd.

Opgelost

Het probleem is opgelost via Blue Medicine.
:D
Maar toch bedankt voor jullie hulp!

Groeten Mariek

Om Helpmij nog blijer te maken": de oplossing erbij zetten pls !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan