kan meldingen Norton niet verwijderen!

Status
Niet open voor verdere reacties.

plousje87

Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2007
Berichten
49
Hoihoi,

Ik heb vorige week donderdag iets gedownload, gescand ( paar meldingen dat het niet echt te vertrouwen was.. na 2e scan norton gaf hij niks meer aan) en toch geinstalleerd.. Beetje grote fout. Programma was erg traag en heb het er snel vanaf gegooid. Wilde systeemherstel doen naar woensdag, maar heb Vista en er waren maar 5 herstelpunten en alleen van donderdag, niet meer een dag eerder. Vista geeft fout aan wanneer ik terugwil naar dat 'oudste' herstelpunt. De herstelpunten erna zijn niet bruikbaar, toen had ik dat programma al. Laptop is sindsdien vrij traag, dus er zitten nog wat dingen die niet helemaal okee zijn grrr....
Ik heb geprobeerd zoveel mogelijk troep te verwijderen van het programma. Ad aware laten scannen enkele keren, Reg cleaner ook. Norton eveneens, en die geeft nog steeds 9 dingen aan. (heb printscreen ervan, maar weet niet hoe ik deze hier kan bijvoegen..) Norton kan deze dingen niet verwijderen. Het gaat om Infostealer Gampass en nog een w32.mytob@mm hebben jullie enig idee hoe ik hier vanaf kom??? Of hebben jullie tips zodat ik de laptop nog wat verder kan opschonen en ik nog meer van die troep eraf kan halen?

Alvast bedankt! :)
 
Maar ik lees van alles over dingen die je eerst moet installeren? Is dat allemaal nodig?

En er staat ook dat het gaat om een computer op het werk of in een bedrijf?
Ik zit gewoon lekker thuis, dus mag het dan wel :)

Weet iemand anders nog andere oplossingen>?
 
Ja hoor, dat mag allemaal, en je hoeft alleen HijackThis maar te installeren.
Dus het valt wel mee. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan