Kan met IE 7 website niet beveiligen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Voasje

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2007
Ik heb explorer 7 in gebruik genomen, en nu kan ik mijn website niet meer beveiligen met een password, daar explorer 7 dit blijkbaar niet herkend, ik heb een htaccess draaien, en dit krijg ik als melding:

Authorization Required
This server could not verify that you are authorized to access the document requested. Either you supplied the wrong credentials (e.g., bad password), or your browser doesn't understand how to supply the credentials required.

Staan er instelling verkeerd in IE 7 of ligt de fout ergens anders en niet in IE.

Met IE 6 geen problemen.

Oplossing

Oplossing
Als u dit probleem wilt oplossen, kunt u het hulpprogramma User Agent String Utility gebruiken om de manier te wijzigen waarop websites Internet Explorer 7 herkennen. Het hulpprogramma maakt een browservenster dat Internet Explorer 6 simuleert. Op deze manier kunt u websites bezoeken en daarrmee communiceren, die niet werken zoals verwacht met Internet Explorer 7. Instellingen voor Internet Explorer 7 worden tijdelijk gewijzigd zodat het lijkt of de website te maken heeft met Internet Explorer 6 in plaats van Internet Explorer 7.

U kunt het volgende bestand downloaden van het Microsoft Downloadcentrum:

Het hulpprogrammapakket User Agent String Utility nu downloaden. (http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkID=70356)

Welkom bij Helpmij!

Bedankt voor deze info! Mooi dat je het probleem zelf hebt kunnen oplossen. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan