Ik heb een samsung LED tv UE40B7000 die ik met een Samsung wireless LAN adapter (WIS09ABGN) aan mijn netwerk wil koppelen, zodat ik videos vanaf mijn pc op mijn tv kan afspelen.
Met behulp van de gebruiksaanwijzing van Samsung heb ik al verscheidenen pogingen ondernomen, maar ik kom er niet echt uit. Op de tv zie ik mijn netwerk (beveiligd met WPA) wel staan maar als ik het password intik wordt aangegeven dat er geen verbinding gemaakt kan worden.
Als ik de beveiliging van mijn netwerk (router Zyxel P-2602HW-D1A) haal dat kan de verbinding wel gemaakt worden maar wordt onder de knop "mediaplay" van de afstandsbediening aangegeven dat er geen extern opslagapparaat kan worden gevonden, dus zelfs dan werkt het niet.
Kan iemand mij (bij voorkeur in begrijpelijk nederlands voor deze ict nitwit
)aangeven welke stappen ik moet doorlopen om videos vanaf mijn pc (windows 7) met panda 2012 beveiligingssoftware op een beveiligd netwerk te laten draaien ?
Bij voorbaat dank voor jullie steun en advies !
Gerard
Met behulp van de gebruiksaanwijzing van Samsung heb ik al verscheidenen pogingen ondernomen, maar ik kom er niet echt uit. Op de tv zie ik mijn netwerk (beveiligd met WPA) wel staan maar als ik het password intik wordt aangegeven dat er geen verbinding gemaakt kan worden.
Als ik de beveiliging van mijn netwerk (router Zyxel P-2602HW-D1A) haal dat kan de verbinding wel gemaakt worden maar wordt onder de knop "mediaplay" van de afstandsbediening aangegeven dat er geen extern opslagapparaat kan worden gevonden, dus zelfs dan werkt het niet.
Kan iemand mij (bij voorkeur in begrijpelijk nederlands voor deze ict nitwit

Bij voorbaat dank voor jullie steun en advies !
Gerard