Kan Microsoft outlook niet starten. Kan het outlook-venster niet openen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

mvanson

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 okt 2012
Berichten
2
Hallo,

Ik kan Microsoft Outlook 2010 niet meer starten en krijg de volgende melding:

"Kan Microsoft outlook niet starten. Kan het outlook-venster niet openen. Kan de set mappen niet openen. Kan de bewerking niet voltooien, omdat de servicefunctie de bewerking niet ondersteund."

Ik had in Outlook net al mijn accounts gewijzigd van POP3 in IMAP, dus al mijn mail (privé en zakelijk) staan nu gelukkig wel in GMAIL en mijn Contactpersonen in iCloud. Dat werkte al een paar dagen goed, maar niet optimaal. Dus had ik nog zitten rommelen in de Accountinstellingen: ik had het standaard Gegevensbestand gezet op iCLOUD (volgens mij). Dat was dus fataal!

Outlook verwijderen en opnieuw installeren helpt niet, want hij onthoud alles, dus ik behoud het probleem. Verder heb ik alles geprobeerd wat ik op internet tegenkwam.

Wie kan mij helpen of hoe kan ik Outlook 2010 definitief verwijderen en weer schoon installeren?

Groet Monique
 
Mhh listig weet niet of dit gaat werken. Eigen risico, maar ja je hebt alles al geprobeerd en wat kun je er verder tegen doen :confused:. :evil:

Klik
 
Gelukt

Wauw, het is gelukt.

Scanpst.exe staat niet op mijn PC, maar via het Configuratiescherm zoeken naar E-mail heeft geholpen. Dan kom je weer in de gegevensbestanden en kon ik mijn instelling weer terugzetten.

Reuze bedankt! :):p:d Groet Monique
 
Hallo Monique. Juist zoek geraakte bestanden gevonden. Dat is mooi opgelost en graag gedaan. :thumb: ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan