Kan Microsoft Sculpt Touch Mouse W8 niet meer installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

LelyTekkel

Gebruiker
Lid geworden
17 jan 2003
Hallo vrienden,

Ik heb al een tijdje de Microsoft Sculpt Touch Mouse W8 in gebruik. Ik kreeg gisteren mijn dochter op bezoek met haar nieuwe laptop om wat dingen te installeren en heb toen via bluetooth mijn muis even op haar laptop aangesloten. Dat werkte prima maar toen ik hem weer terug wilde aansluiten op mijn laptop lukte dat niet meer. Wat je dan normaal doet is het hele apparaat inclusief drivers verwijderen en opnieuw installeren. Dat gaat echter niet meer. Toen ik wilde kijken in Apparaatbeheer bij "Apparaten en printers weergeven" bleef hij hangen en zoeken naar geinstalleerde printers en andere apparaten die daar normaal in staan. Vreemd genoeg doet de Brother DCP-J315W draadloze Wlan printer wel gewoon z'n werk. Maar ik kan hem dus niet meer vinden in de computer. En ook niet de draadloze muis. Vóórdat ik nu mijn hele laptop ga herstellen wil ik toch vragen of iemand hier iets in ziet wat ik over het hoofd zie...

Mijn systeem:
Samsung RV720
Intel Core 2410 i5-2410M CPU @ 2.30 GHz 2.30 GHz
RAM 4 GB 64 bit
Windows 7 Home Premium

Hoor graag van jullie...

Groetjes...,

Peter

:( Ik zeg maar wat .....:( via deze weg zal je misschien lukken jou muis of printer als standaard app. aangeven ?? :(

2n0ojnn.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan