Kan mij PC Vista aan en...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kartmans

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2007
Berichten
67
Hallo. Ik heb 2 vragen.
Kan mij PC windows vista aan.
En, je hebt een upgrade voor windows vista. En volledige versie.
Kan ik met me Windows Media center gewoon de upgrade kopen en dan naar windows vista upgraden. Of moet ik volledige kopen. Want dat word wel een heel duur grapje :p
Want ik ga ultimate Edition kopen.
Willen jullie graag ook zeggen wat jullie het verstandigst lijkt. En ik heb al laten scannen met windows upgrade advisor, en die zei dat het kon. Maar ik wil toch jullie goede inzicht hebben :)
Ik heb hier screenie van de belanrijke spec's van me PC.
kanhetkb8.png

Alvast bedankt!

Edit: Ik wil graag ook nog weten of het niet zo moeilijk is om Vista te installere.
 
Laatst bewerkt:
Kijk even hiermee.

Enne, nee, het is niet moeilijk.
Ik heb daar al mee geprobeerd. En die zei dat het allemaal kan.;)
Dus het is wel betrouwbaar?
Maar net zoals Norman kan die er wel op blijven want hij zegt dat dat het misschien niet trekt. En is de Vista Antivirus een beetje goed?
 
Hallo !

Lijkt me geen probleem, maar je hebt de advisor toch gedraaid ?

Als die aangeeft dat het kan.......

Ik draai nu Ultimate zonder problemen op een Athlon 3200, en mijn videokaart is minder dan de jouwe.

Wat wil je nog meer ?

Installeren is niet moeilijker dan XP. hoor !
 
Oke dat is hastike mooi. Alleen ik heb XP zelf niet geinstalleerd:eek:
En dan nog deze vraag:
Kan ik met me Windows Media center gewoon de upgrade kopen en dan naar windows vista upgraden. Of moet ik volledige kopen. Want dat word wel een heel duur grapje :p
En hoe komen jullie nu al aan windows vista? Want die is toch pas de 30ste verkrijgbaar?
 
Laatst bewerkt:
Hoi !

Ter aanvulling:

Ik weet niet of Norman compatible is met Vista.

Dat kun je vast wel zien op de Norman-site.

Ik draai er WindowsLive OneCare op (trial-versie) en dat werkt prima. In het Nederlands.

Maar ik weet dat diverse virusscanners al klaar zijn voor Vista< o.a. Avast.

Greetz,

Harry.
 
Hoi !

Hoe je eraan komt mag ik je hier niet vertellen !

Greetz,

Harry.
 
Hoi !

Hoe je eraan komt mag ik je hier niet vertellen !

Greetz,

Harry.
Oke. Ik weet al wat je bedoeld ;) En ik lees net op Norman site dat ze 5.90 lanceren die Vista aan kan :). Dus ik ben blij :p. Nu ga ik maar wachten tot de 30ste.
 
Kan ik met me Windows Media center gewoon de upgrade kopen en dan naar windows vista upgraden. Of moet ik volledige kopen. Want dat word wel een heel duur grapje :p
En hoe komen jullie nu al aan windows vista? Want die is toch pas de 30ste verkrijgbaar?

Das me laaste vraag.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan