Kan mijn beeldscherm niet meer veranderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

lotteceline2906

Gebruiker
Lid geworden
15 aug 2005
Hallo iedereen, ik heb een vraagje:

ik kan mijn beeldscherm niet meer veranderen. De kleur nog wel, alleen ik kan geen plaatje meer als achtergrond nemen. Bij mijn eiogenschappen voor beeldscherm onder tabblad bureaublad is mijn achtergrond, waar je je plaatje kunt selecteren, een soort van 'frozen'... als ik mjijn computer opstart zie ik het plaatje wel, maar als de pictogrammen erbij komen en de computer helemaal is opgestart, krijg ik dus mn achtergrond in een kleur.. zonder plaatje..

Wie kan mij helpen?

Rechter klik op buroblad, eigenschappen, buroblad, website, is daar een vinkje geplaatst?
Zo ja, weghalen.
Toepassen ok, en dan nogmaals proberen.

Ik wacht met spanning op het antwoord op jouw vraag, ik heb precies hetzelfde probleem.

Ja, ik heb opnieuw opgestart en ja ik heb Windows XP. Ik ben nu aan het zoeken in de sites die jullie aangaven. Vast bedankt voor het meedenken.

Probeer dit even (let op: alleen als je XP hebt):

1. Download dit bestandje naar je bureaublad: http://forums.net-integration.net/index.php?act=Attach&type=post&id=139544
(rechtsklikken op de link, kiezen voor "Doel opslaan als...", als locatie je bureaublad kiezen).

2. Dubbelklik op fixregXP.reg, dat nu op je bureaublad staat.
Ga ermee akkoord dat deze gegevens aan het register worden toegevoegd.

3. Ga naar Start > Configuratiescherm > Vormgeving en thema's (als dat er niet staat moet je even op "Categorieweergave" klikken) > De achtergrond van het bureaublad wijzigen.
Klik op "Bureaublad aanpassen".
Kies het tabblad "Website".
Verwijder alles wat daar eventueel staat (aanvinken en "Verwijderen" kiezen). (Behalve "Mijn huidige pagina", dat kun je laten staan.)

4. Start de pc opnieuw op en kijk of het probleem is opgelost.

Werkt het niet, dan kun je ook dit registerbestandje nog proberen: http://www.bleepingcomputer.com/files/reg/smitfraud.reg

En scan eens grondig op spyware en virussen, want we zien dit probleem nogal veel de laatste tijd en het wordt nagenoeg altijd veroorzaakt door een spyware-/trojaninfectie.

Yes! nu is het gelukt!!! was een spyware ofzo? of idd een trojan horse? want daar zat ik aan te denken..
super bedankt!

het bestandje kan ik nu weghalen neem ik aan?

Waarschijnlijk een van de varianten van de Smitfraud trojan.

Let wel: wat je nu hebt gedaan was slechts symptoombestrijding. Het kan dus best zijn dat je pc nog geïnfecteerd is. Scan dus met AdAware en doe de online virusscan van Panda.
Ben je bang dat je daarna nog geïnfecteerd bent of zijn er nog spywareproblemen, plaats dan een HijackThis-log op het AntiSpywareOffensief forum. Daar zijn experts aanwezig die je verder kunnen helpen, indien nodig.

Dat reg-bestandje mag je inderdaad weggooien.

heye mensen, ik zit met hetzelfde probleem ik kan alleen de kleur veranderen en als ik mijn computer afsluit laat hij wel het plaatje zien. ik heb alles al geprobeerd gescand. dan .fix bestandje etc. maar het lukt nog steeds niet. zijn er nog andere oplossingen voor dit probleem.:O

en als ik op deze link http://forums.net-integration.net/in...post&id=139544
druk en ik doe doel opslaan dan zegt hij dat hij de website niet kan vinden??

Laatst bewerkt:
wie kan mij helpen.. niks helpt.. en ik heb ook al gescanned enzo ,maar hij doet het niet..:|
alsjeblieft .. wie wil/kan mij helpen..

groetjes!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan