kan mijn documenten niet inzien op de andere schijf?

Status
Niet open voor verdere reacties.

timetje100

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2013
Hallo Ik heb 2 schijven,
1 heb ik geformatteerd de normale 1 tb schijf van te voren had ik alle bestanden overgezet naar mijn andere schijf (ssd 250gb), echter kan ik die nu niet meer terugvinden op de ssd schijf?
heeft iemand hier een oplossing voor?

Laatst bewerkt:
Was je wel gemachtigd. Vertel eens wat je precies gedaan hebt. Hoe heb je die schijf geformatteerd. Is het een FAT of een NTFS.

Zitten die schijven in de computer of is een van de schijven een externe schijf.

Zijn de schijven zichtbaar.

Probeer zo kort mogelijk en duidelijk je probleem voor te leggen.

Er zijn genoeg helpers die van wanten weten. wacht rustig af.

Je zegt immers dit: 1 heb ik geformatteerd..... van te voren ..... had ik alle bestanden overgezet naar die schijf.

Dat houd dus in als ik het begrijp dat je eerst alles erop gezet hebt en later hebt geformatteerd.
:confused:

Advies niets meer doen met die schijf. Even wachten op je verhaal. Anders verpest je misschien een hele hoop.

Stel je vraag opnieuw (Optie: Bericht aanpassen) en wat duidelijker, hier kunnen we weinig mee. :o

Laatst bewerkt:
Om nu te zeggen dat 't écht duidelijker is geworden............?

Vraag : waren het 2 externe schijven?
vraag : was de 'normale' een interne en de SSD een externe?
vraag : waren het beide interne schijven?
vraag : als je de eigenschappen van de ssd opvraagt (rechter muisklik) wat zie je daar zoal (o.a. beschikbare ruimte)
vraag : als je in de Windwos verkenner de inhoud van de SSD bekijkt, wat zie je dan precies?

Het zou voor anderen die soortgelijke problemen ondervinden wel leuk zijn om te lezen hoe je het hebt opgelost / wat nu de oorzaak bleek te zijn.

Het is niet opgelost, ik had op mijn laptop ook alle bestanden staan dus heb ze overgezet naar pc. maar heb inmiddels alle 2 de schijven gereset dus ik kan er nu niet meer aan komen

Kun je zelf doen in je beginpost, ik ben n.l. geen moderator in deze sectie.
Klik daar rechtsboven op "Vraag is niet opgelost" :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan