Kan mijn dokumenten etc. niet benaderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Paul den Boer

Gebruiker
Lid geworden
15 mrt 2002
Berichten
42
Geacht Forum,

Sinds een week heb ik problemen met IE.
Had IE 8 geinstaleerd maar kon enkele websites niet goed berijken en daarna weer verwijderd, terug naar IE 7 gegaan. Probleem een, kan niet op het internet met IE, maar wel met Crome. Twee kan geen E-mail binnen halen en verder kan mijn dokumenten de andere partities niet openen. Gevolg blanco scherm en de PC staat vast. Heb een thuisnetwerk waar verder alles normaal functioneerd Windows XP Prof is het besturingsysteem, systeem herstel ook uitgeprobeerd geen resultaat.

Wie kan mij adviseren?

PDB.
 
Hoi,

Probeer dit programma eens.

Laat hem scannen gewoon en het register. Waarschijnlijk is het probleem opgelost.

En ik zou mozilla firefox gaan gebruiken omdat (vind ik) veel beter is.
 
Kan mijn dokumenten etc. niet benaderen.

Geacht forum,
Heb geprobeerd ccleaner te dowloaden is niet gelukt loopt vast. WinXP manager het register laten scannen alleen zonder backup te maken is uitgevoerd. Kan alleen mijn computer benaderen na herstart. Firefox via andere PC op stic gedownload en uitgevoerd op andere computer en geinstaleerd, bij opstarten meld deze dat de PC gecrasht is kan dus niet verder. Heb ook melding jqsnotify.exe gezien betekent dat iets?
Nieuwe constatering: bij ctrl-alt-del of uitschakelen verschijnen de geopende mappen programma's en zelf internet explorer 7 wat ik ook opnieuw geinstaleerd heb. Door snel expl. verder in te stellen. Omdat hij aan het afsluiten was kan ik verder niets meer aanpassen en moet ik opnieuw beginnen. Maar internet expl. en andere etc. kan ik niet openen en loopt alles wwer vast.

In afwachting van reacties,

PDB.
 
Laatst bewerkt:
Kan mijn dokumenten etc. niet benaderen.

Geacht forum,

Mijn vraag is niet opgelost. Andere informatie heb ik gekregen, dat het waarschijnlijk een fout in windows besturingssysteems is. Betekent dat dan dat ik de partitie moet initialiseren of formateren?.
Bijkomend probleem is dat ik geen backup van outlook of bankieren kan maken.

Groetjes, PDB
 
Geacht forum,

Ik heb verschillende scans laten uitvoeren ook die van norton 360. Geen fouten gevonden.
Ten einde raad ben ik alle onodige programma's aan het verwijderen. Het formateren van de c schijf lukt ook niet.
Bij een ander gebruikersaccount kan ik wel op internet ra ra?
Een laatste verzoek in deze kwestie zijn er nog andere sugesties?

Met een vriendelijk groet,
PDB
 
Geacht forum,


Mijn vraag is opgelost doormiddel van een gebruikers account te verwijderen.

Bedankt voor de adviezen.

PDB.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan