Kan mijn eigen website + ftp niet openen (raar)

Status
Niet open voor verdere reacties.

dennis_rnb

Gebruiker
Lid geworden
20 jan 2005
Berichten
32
Hallo Allemaal,

Ik heb sinds een week het probleem dat ik mijn eigen website (www.d-rnb.nl) niet kan openen. Het ligt niet aan de website, want bij andere mensen thuis kan ik deze wel openen.

Als ik bij mij thuis de website open, blijft deze gewoon normaal laden en uiteindelijk staat er dat de website niet is gevonden.

Thuis hebben wij 3 computers, en op alle 3 doet de website het niet. Ik neem dan aan dat het iets met de router te maken heeft of iets met de gezamelijk instellingen.

Ik heb niets opzettelijk geblokt o.i.d. , maar krijg de website niet meer open, en kom ook niet meer op de FTP server om bestanden te uploaden :( ..

-------

Kan iemand misschien helpen om de website weer te laten werken op mijn computer/netwerk? En als de website daadwerkelijk is geblokt of wordt tegengehouden o.i.d. , hoe ik dit dan kan oplossen?

Vriendelijk bedankt! :thumb:

MVG,
Dennis Wessels
 
Neem eens contact op met je hosting en vraag of je ip geblacklist staat (Wel handig om meteen het IP mee te sturen)

Vaak wordt je IP op de blacklist gezet omdat er teveel connecties via FTP worden opgezet.
 
andere pc's bij hem thuis wel....

Open kladblok

Open het bestand (even op alle bestanden weergeven)
C:\windows\system32\drivers\etc\hosts

Staat hier je url niet tussen?



[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nee, staat hij niet. Heb het geopend met kladblok, en dit stond er:

Code:
[I]# Copyright (c) 1993-1999 Microsoft Corp.
#
# Dit is een voorbeeld HOSTS-bestand dat wordt gebruikt door Microsoft TCP/IP for Windows.
#
# Dit bestand bevat de toewijzingen van IP-adressen naar hostnamen. Elke vermelding
# moet op een afzonderlijke regel staan. Het IP-adres dient in de eerste kolom te worden
# geplaatst, gevolgd door de bijbehorende hostnaam. Het IP-adres en de hostnaam dienen 
# gescheiden te zijn door ten minste één spatie.
#
# Daarnaast kunnen opmerkingen (zoals deze) worden toegevoegd op extra
# regels of gevolgd door de computernaam, voorafgegaan door een #.
#
# Bijvoorbeeld:
#
#      102.54.94.97     rhino.acme.com          # bronserver
#       38.25.63.10     x.acme.com              # x clienthost

127.0.0.1       localhost[/I]

Ik weet niet of het aan mijn IP ligt, omdat op mijn andere 2 pc's de website het wel doet. En elke pc heeft toch een ander IP?

Iig bedankt voor het antwoorden en helpen oplossen! :thumb:
Hoop dat jullie miss. nog andere oplossingen hebben..



[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
DNS server goed ingesteld staan op je pc??

al eens via een dos venster
ipconfig /flushdns

geprobeert?
 
Ja heb ik gedaan. De cache is nu schoon. Maar de site doet het nog steeds niet :(.
Ik denk dat hij ergens geblokt is.. maar waar kan ik hem dan 'unblokken' ? Want op alle pc's in ons huis doet hij het niet..



[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
als je in een dos box invult

nslookup DOMEINNAAM.NL

wat geeft deze dan aan (met je eigen domeinnaam)
 
Dan krijg ik dit:

voorbeeldrx9.jpg


Weet niet of je hier iets mee kunt :rolleyes:

Alvast bedankt!



[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
4 verzonden, 0 ontvangen, 4 verloren



[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heb je al met de hosting gemaild?
 
ja heb net een mailtje verzonden.. maar het lijkt me sterk, want waarom zou ik geblokt kunnen zijn? het was van het een op andere moment.. en ik zit echt heel vaak op mijn site + FTP.



[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan