Wie kan mij helpen???
Ik heb problemen met mijn tweede harde schijf.
Ik heb mijn harde schijf van 40 GIEG veredeeld in een f scijf van 10 g en een g schijf van 30 g. Na problemen dat ik mijn g schijf niet meer kon benaderen, had ik besloten om hem maar te formateren. Toen ik dat gedaan had en mijn computer weer opgestart had kon ik nergens meer mijn g schijf vinden, ook met fdisk zie ik hem niet meer staan. ik zie alleen mijn f schijf nog van 10g. Vraag hoe kan ik weer mijn g schijf terugvinden.
Mijn systeem is een pent 2 350 mgz win 98 se
Heeft nu met fisk ook mijn partities op mijn f schijf verwijderd om weer helemaal van voorafaan te beginnen. Maar krijg nu de melding :
Huidige vaste schijf 2
Totale schijfruimte is 504 mb (1 mb = 1.048.576 bytes)
Geef de partitiegrootte in mb of percentage schijfruimte op om ee uitgebreide Dos partitie te maken.
Kan dus alleen nog maar een partitie maken van504 mb
Waar is de rest van mijn 40 gb harde schijf gebleven?????????????
Wie kan mij helpen??????
Ik heb problemen met mijn tweede harde schijf.
Ik heb mijn harde schijf van 40 GIEG veredeeld in een f scijf van 10 g en een g schijf van 30 g. Na problemen dat ik mijn g schijf niet meer kon benaderen, had ik besloten om hem maar te formateren. Toen ik dat gedaan had en mijn computer weer opgestart had kon ik nergens meer mijn g schijf vinden, ook met fdisk zie ik hem niet meer staan. ik zie alleen mijn f schijf nog van 10g. Vraag hoe kan ik weer mijn g schijf terugvinden.
Mijn systeem is een pent 2 350 mgz win 98 se
Heeft nu met fisk ook mijn partities op mijn f schijf verwijderd om weer helemaal van voorafaan te beginnen. Maar krijg nu de melding :
Huidige vaste schijf 2
Totale schijfruimte is 504 mb (1 mb = 1.048.576 bytes)
Geef de partitiegrootte in mb of percentage schijfruimte op om ee uitgebreide Dos partitie te maken.
Kan dus alleen nog maar een partitie maken van504 mb
Waar is de rest van mijn 40 gb harde schijf gebleven?????????????
Wie kan mij helpen??????
Laatst bewerkt: