kan mijn internetopties niet meer openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

rudolf26

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 mrt 2013
Berichten
1
Goedendag allemaal,het probleem dat ik heb is waarschijnlijk mijn eigen schuld,het is zo op de camping waar ik verblijf heb ik een goede wifi verbinding,ik beschik over een oude dell laptop insperium 6400,ik weet niet wat er gebeurt is maar ik heb een stomme fout ngemaakt heb wel vebinding maar kan mijn internet niet openen dus heb gekeken op configuratie pagina en tot mijn verbazing is het icoon voor internetopties verdwenen ,heb gelukkig nog een mininotebook zodat ik jullie om hulp kan vragen ,iedereen zegt klik op interneopties en begrijp ik wel maar ik heb geen interneoptis meer,ook geprobeerd het systeemherstel in te schakelen maar die reageert ook niet,dus wat ik ik doen om dit nare probleem te verhelpen,bij voorbaat hartelijk dank en mety vriendelijke groeten ruud sax:(
 
Click eens in het lege veld van de balk.
Rechtermuisknop eigenschappen en vink menubalk aan.
 
hallo, misschien heb ik een oplossing voor je, maar ik weet niet 100% of het werkt.
Start => Configuratiescherm (zet even categorieweergave aan) => ga dan naar netwerk of zoiets en dan Internetopties. (Het kan zijn dat je het niet helemaal snapt, maar ik weet niet zo goed hoe Windows die dingen precies noemt.)

Hopelijk kan ik hulp bieden. Vriendelijke groet, xp2
 
Hoi,
Welkom op Helpmij :)
Scan eens met Mbam (link en HowTo in m'n handtekening).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan