Kan Mijn Laptop Dit Aan?

Status
Niet open voor verdere reacties.

erwinokken

Gebruiker
Lid geworden
16 jun 2005
Laptop:

Specificaties:
• Merk: Toshiba
• Type: Satellite M70-350
• Type processor: Intel Pentium M 735, 1.7 GHz
• Bussnelheid: 400 MHz
• Besturingssysteem: Microsoft Windows XP Home NL/UK/FR
• Chipset: Intel 915GM
• Max. geheugen: 2 GB
• Type geheugen: DDR2-533MHz
• Geheugen: 512 MB
• Schermgrootte: 15,4 inch Wide
• Resolutie: 1280x800
• Videocontroller: Intel 915GM
• Videogeheugen: Shared
• Harde schijf grootte: 80 GB
• PCMCIA: 1x
• Geheugenkaartlezer: SD / MMC / MS / MS PRO / XD
• Modem: 56K
• LAN: 100 Mbit
• WLAN: 54 Mbit
• Optische drive: DVD Super Multi (Double Layer) drive
• Aantal USB poorten: 3x
• Aantal FireWire poorten: 1x
(videokaart shared dus..)

De Game Die Ik Graag Wil Gaan Spelen:(zeker NIET high)(direct x 7, anti aliasing op 0x..)

1, 4 GHz Prozessor (Celeron / Duron)
512 MB RAM
ATi Radeon 9200 / GeForce 4

Welk spel is het?

Heb je de laptop al in bezit of ben je van plan deze aan te schaffen? Wellicht kun je hier even checken met je laptop of hij het zal gaan doen. (moet het spel wel in de lijst voorkomen)

Als het onderste de eisen zijn van de spellen dan zal dat niet gaan lukken.
Je hebt al een shared videokaart dus het gebruik gaat van de 512 Mb af.
maar een laptop is niet gemaakt voor spellen hoor.

Maar daar betaal je ook voor.
En TS heeft al een klapdoos.

Oke je betaalt er dik voor maar dat is toch hetzelfde bij een pc? Een computer is ook niet gemaakt om te gamen, tenzij je er dus dure high-end hardware in drukt.

met een pc van € 500 euro kan ik gamen maar voor een laprop moet ik toch weliets meer neerleggen.
En als je alle vragen van de laptop aanschaffers goed leest dan wil men voor hetzelfde geld als een pc een laptop kopen en die dan ook hetzelfde kan.
Zie de vraag van TS hierboven.
de laptop met shared geheugen is 1 uit de goedkopere soort (niet negatief bedoeld) maar men wil wel zware spellen spelen.

En de grafischekaarten van de laptop worden beter maar zijn nog niet te vergelijken met een losse vodeokaart.

daarme bedoel ik dat de lapop niet gemaakt is voor spellen of je legt er toch minimaal een € 1500 voor neer en daar koop ik wel twee computers voor.

puppie zei:
daarme bedoel ik dat de lapop niet gemaakt is voor spellen of je legt er toch minimaal een € 1500 voor neer en daar koop ik wel twee computers voor.
Voor 1100 euro heb ik mijn pc gekocht... en dan compleet met scherm(19"), videokaart van 350 euro.., printer enz enz... en k kan er alles mee wat ik will.... de nieuwste games om de mooiste weergaves...

dus onder de 1500 heb je al een goede game pc:P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan