Kan mijn notebook niet formateren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als het een OEM cd is, kan je die erin stoppen en opnieuw opstarten(code bij de hand!). Dan druk je op een toets om vanaf cd te starten, dan formatteer je de schijf en later herstart hij automatisch, druk nu GEEN toets in, nu gaat hij installeren. Vul de code later in!:D(weet je niet of het een OEM cd is? Probeer het eerst dan in een virtual pc.) Nu kun je Windows na de installatie activeren!

Start ie niet van de cd op? Dan moet je naar de bios, dit doe je door tijdens het opstarten enkele keren op een knop te drukken die per systeem verschilt, dit is meestal DEL(ETE). Soms is 1 van de F* knoppen ingesteld daarvoor, dan moet je naar een menu dat meestal OF Boot xxxxx(xxxxx= een woord) OF Advanced BIOS settings, eenmaal daar aangekomen selecteer je bij de eerste boot waar nu geen cd rom staat de cdrom speler(onderaan de pagina staan de knoppen uitgelegd). Klaar? Druk op F10 en dan op Y en dan op Enter. Nu moet het werken!
 
Als het een OEM cd is, kan je die erin stoppen en opnieuw opstarten(code bij de hand!). Dan druk je op een toets om vanaf cd te starten, dan formatteer je de schijf en later herstart hij automatisch, druk nu GEEN toets in, nu gaat hij installeren. Vul de code later in!
de sticker met de code is niet meer leesbaar
 
hier is mijn uitleg dan, hij is wel in het engels, morgen komt er een vervolg (in het nederlands).

Je moet zorgen dat je een installatie cd van windows hebt. die installeer je, dan begint hij te zeuren over activatie, dan die je dit:

Click on Start
And and Click "Run"
Type regedit
Click the plus next to "HKEY_LOCAL_MACHI NE"
Click the plus nen to "SOFTWARE"
Click the plus next to "Microsoft"
Click the plus next to "Windows NT"
Click the plus nekt to "CurrentVersion"
Click "WPAEvents"
On the right panel, find "00BETimer" then double click it.
Now, Delete all the Values by highlighting it, then delete it
Then type in this value without the quotation mark "FF DS 71 06 8B DA 8D 6F D5 33 93 FD" Then after that click OK,
Then on the lek panel right click WPAEvents, then click on permissions
Then click System or SYSTEM, then Deny full Control, then Click OK.

Je moet ook nog op eigenschappen drukken en de rechten verwijderen en dan weeer aanmaken om te zorgen dat het echt goed komt.

Then Exit Registry Editor by Click the X Dr the red X on the Upper Right of the litle Bar or press ALT and Fri at the same time.
To Very that it works, go to start, then "activate windows", or go to start, Then all programs, then "activate windows"
it says that Windows kas been activated.
 
Dit begrijp ik niet. Waarom advies geven over illegale toestanden als je een originele volledig legale XP code hebt.

Ergens een XP Home Edition cdtje zoeken of gewoon lenen bij de computer zaak en zo UW legale code gebruiken om te installeren.

Zo simpel is het! Succes ermee...
 
Dit begrijp ik niet. Waarom advies geven over illegale toestanden als je een originele volledig legale XP code hebt.

Ergens een XP Home Edition cdtje zoeken of gewoon lenen bij de computer zaak en zo UW legale code gebruiken om te installeren.

Zo simpel is het! Succes ermee...

Er is al gemeld dat de code niet meer zichtbaar is.
 
hier is mijn uitleg dan, hij is wel in het engels, morgen komt er een vervolg (in het nederlands).

Je moet zorgen dat je een installatie cd van windows hebt. die installeer je, dan begint hij te zeuren over activatie, dan die je dit:

Click on Start
And and Click "Run"
Type regedit
Click the plus next to "HKEY_LOCAL_MACHI NE"
Click the plus nen to "SOFTWARE"
Click the plus next to "Microsoft"
Click the plus next to "Windows NT"
Click the plus nekt to "CurrentVersion"
Click "WPAEvents"
On the right panel, find "00BETimer" then double click it.
Now, Delete all the Values by highlighting it, then delete it
Then type in this value without the quotation mark "FF DS 71 06 8B DA 8D 6F D5 33 93 FD" Then after that click OK,
Then on the lek panel right click WPAEvents, then click on permissions
Then click System or SYSTEM, then Deny full Control, then Click OK.

Je moet ook nog op eigenschappen drukken en de rechten verwijderen en dan weeer aanmaken om te zorgen dat het echt goed komt.

Then Exit Registry Editor by Click the X Dr the red X on the Upper Right of the litle Bar or press ALT and Fri at the same time.
To Very that it works, go to start, then "activate windows", or go to start, Then all programs, then "activate windows"
it says that Windows kas been activated.

Dus kan ik hier al mee aan de slag of moet ik wachten tot je met het 2e deel komt?
 
Laatst bewerkt:
Opgelost

Hoi,
Ik weet niet wat er is gebeurd, want hij heeft niet alle opdrachten uitgevoerd die ik gegeven heb, maar de laptop is in de fabrieks instelling teruggezet.
Hartelijk bedankt voor alle moeite.
Groetjes Yvonne:D:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan