Kan mijn pc niet meer opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

caspervk

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 dec 2011
hallo iedereen,

sinds vandaag heb ik een probleem met mijn computer die op windows 7 draait. Wanneer ik mijn computer opstart en ik het zo bekende windows vlaggetje zie met daaronder 'starting windows' krijg ik hierna voor minder dan een seconde een blue screen te zien, waarna het vanzelf opnieuw probeert op te starten. dit probleem is dus herhalend en ik kom nergens verder. Ik heb geprobeerd het met opstartherstel op te lossen, maar na meer dan 2 uur wachten komt deze ook maar geen stap verder. Ook kom ik niet in veilige modus terecht. Ik heb ook geprobeerd om alle dingen uit mijn usb hubs te halen die niet noodzakelijk waren en de cd in mijn cd lezer te verwijderen, maar ook dit geeft geen oplossing. Hierbij meld ik ook even dat ik al iets van een maand last heb van het redelijk vaak vast lopen van mijn computer. Vaak als ik gewoon in google chrome bezig ben kwam het nogal veel voor. mijn muis valt dan uit, mijn toetsenbord doet het niet meer en in mijn headset hoor ik een soort zoomend geluid dat niet echt goed klinkt. Ik weet dus niet of dit de oorzaak kan zijn van mijn probleem en of het hardware of software problemen zijn. Ik vind het trouwens niet erg als het uiteindelijk antwoord is om windows er opnieuw te zetten, alleen is hierbij weer het probleem dat ik de windows CD niet heb. Ik hoop dat iemand dus suggesties heeft en een oplossing weet :) alvast bedankt!

Als de pc herstart voordat je de foutcode kan lezen doe je het volgende: druk nog voor het win logo op F8, kies dan de optie "automatisch opnieuw opstarten............."
De pc herstart dan niet meer na de bsod. Meld hier dan de foutcode. Zonder die code wordt het lastiger om een oorzaak aan te kunnen wijzen.

unmountable_boot_volume

STOP: 0x000000ED (0xfffffa8009135cd0, 0xffffffffc000009c, 0x0000000000000000, 0x0000000000000000)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan