Kan mijn PC vista aan?

Status
Niet open voor verdere reacties.

pimmm

Gebruiker
Lid geworden
27 mei 2007
Berichten
36
Videokaart: GeForce 7600 GT
Processor: DualCore Intel Pentium D 805
Moederbord: ati radeon xpress 200
1Gb ram

Is dit genoeg informatie of is er meer nodig?
Alvast bedankt!
 
Als ik het goed heb dan is het min. van vista 2 gb.
 
Nejh, in principe is het een halve GB RAM

2 GB RAM is voor uitstekende systeemprestaties.
Je hebt drie verschillen ofzo:
- Minimale
- goede
- uitstekende

IK geloof dat voor het RAM-geheugen, 512 MB minimaal is, 1 GB goed en 2 GB uitstekend.

@TS: ga gewoon kijken op de website van microsoft, daar vindt je de systeemvereisten. Of op een site als www.nzone.com
daar kan je je pc laten testen alhoewel dat niet altijd betrouwbaar is. Bij mij zat ie er compleet naast, zei dat zowel m'n ramgeheugen als m'n grafische kaart niet goed genoeg waren voor vista en dat is dus wel zo. Dus doe best meer dan 1 site en vergelijk, dan weet je het zeker;)
 
Laatst bewerkt:
Wat gebeurt er als je vista installeert en je pc kan het niet aan? Kan het dan kapot gaan of kan ik dan gewoon xp er weer op gooien zonder schade?
 
Wat gebeurt er als je vista installeert en je pc kan het niet aan? Kan het dan kapot gaan of kan ik dan gewoon xp er weer op gooien zonder schade?

Nee hoor, hij draait gewoon langzaam als je hardware niet snel genoeg is. Jouw configuratie ziet er op't eerste gezicht snel genoeg uit, maar wij kennen de rest van je hardware niet, dus zul je even die test moeten doen op de website die Harry Snor aangaf.
 
als ik jou was zou ik nog even w88 met vista, veel drivers zijn er nog niet of zijn nog niet 100% daarnaast (als je vista wil gebruiken voor gamen) kan ik je dat erg afraden omdat je een framedrop krijgt door vista zelf + dat je veel meer (onnodige) processen krijgt die je systeem spammen.
 
Dat verhaal over het gamen heb ik al vaker gehoord, want t enige wat ik doe op me pc is game. Ik wacht wel ff tot alles gefixed is
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan