Kan mijn resolutie niet lager instellen dan 1920x1080

Status
Niet open voor verdere reacties.

landmarq

Gebruiker
Lid geworden
26 dec 2011
Hallo,

Nu toch maar eens geregistreerd, normaal krijg ik mijn probleempjes wel opgelost door een beetje rond te surfen op het net, maar ik heb er nu 1 waar ik na een tijdje surfen geen oplossing voor heb kunnen vinden. :confused:

Ik heb een acer Z5600 touchscreen en was erg tevreden tot dat ik flight simulator ging installeren. Dit spel moet op een lagere resolutie gespeeld worden, en daar ging het mis. :shocked:

Elke keer bij het opstarten springt het het beeld op zwart, daarna grijs daarna op rgb en zo bleef het rond knipperen. :(

Daarna probeerde ik de resolutie lager te zetten en daar gaat het fout, ik kan alleen 1920x1080 bij 60 hertz gebruiken, als ik hem lager instel dan gaat mijn beeld op zwart grijs etc.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen. :)

Groet

Raymond

Vraagje: Wijzig je de resolutie op het scherm of die van je grafische kaart?

Oeps dacht ik een complete vraag te hebben gesteld ben ik nog de helft vergeten :shocked:

Ik heb windows 7 en probeer het te wijzigen via het beeldscherm, heb het ook geprobeerd via geavanceerde instellingen -> grafische eigenschappen -> intell graphics media accelarator driver ik kom dan in scherm genaamd Intell grafisch media en besturingspaneel en ook dat werkt niet.

Nog even wat gegevens de adapter is Intell(R) G45/G43 Express Chipset Family GMA X4500HD een Generic PnP Monitor geen idee of het waarde heeft maar dit is wat ik zo even kan vinden.

In iedergeval al bedankt voor de moeite tot nu toe :cool:

Fouten gebeuren maargoet Ik weet al hoe het moet ik stuur straks een berichtje want ik heb nu geen windows7 pc bij de hand om op te kijken zodat ik het zeker weet zodat ik een soort van tutorial op kan schrijven

klik op het start menu ga naar configuratiescherm klik op hardware en geluiden dan staat ergens in het midden beeldscherm klik daar NIET op eronder staan allemaal kleine blauwe teksten daar staat ook ergens bij: beeldschermresolutie aanpassen klik daarop klik dan op resolutie en dan krijg je een balkje die je omhoog en omlaag kan schuiven zo gaat het bij de versie windows 7 van mijn vader en zo had ik het gedaan als ik hetzelfde probleem had ik hoop dat het heeft geholpen succes !!! :)

Sorry voor mijn late reactie ik zat braaf op een mailtje te wachten zonder hier verder te controleren :(

Bedankt voor je reacte maar dit had ik ook al geprobeerd en is het niet, ook hier gaat hij braaf op zwart grijs etc.

Ik kom er echt niet uit :(

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan