kan mijn site niet publiceren

Status
Niet open voor verdere reacties.

hreisch

Gebruiker
Lid geworden
7 sep 2003
Ik heb een account lopen via lycos echter,
Een web site kan ik niet uploaden ook na verschillende keren kontakt met lycos gehad te hebben.
Ik heb het geprobeerd met frontpage 2000, dreamweaver 8 en andere software, het uploaden heb ik inmiddels ook geprobeerd met andere FTP software onder andere Filzella, cuteftp, total commander allemaal met het zelfde resultaat
Dat de verbinding goed was gebruikers naam en password OK
Echter de pagina blijft blanco ongeacht welke browser ik gebruik
Voor FTP heb ik gebruikt Inlog adres welke ik gebruikt heb:ftp.*******.nl webmaster#*********.nl en wachtwoord ********
Voor FrontPage: http://frontpage.webhosting.lycos.nl/www.*******.nl gebruiker webmaster wachtwoord *******
Kan iemand mij vertellen wat ik mogelijk fout doe of waar de oorzaak kan liggen.
Want inmiddels wil ik mijn site publiceren.

ja ik zie wel de bestanden staan en vervolgens dat het kontakt met de server geaccepteerd is, zelf de melding
Command: TYPE A
Response: 200 Type set to A
Command: PASV
Response: 227 Entering Passive Mode (212,78,206,140,254,23).
Command: LIST
Response: 150 Opening ASCII mode data connection for file list
Response: 226 Transfer complete.
Status: Directory listing successful
Command: REST 0
dus hij zou het moeten doen

Probeer het eens met Internet Explorer:

Start -> Uitvoeren ->
ftp://webmaster#*********.nl:[jewachtwoord]@ftp.*******.nl

Let op de dubbele punt voor het wachtwoord. Natuurlijk [jewachtwoord] vervangen door je wachtwoord.

Tijs.

weet je zeker dat je niet een submap van de hoofdmap moet zijn op de ftp-server?

Dus even toegepast op mijn vorige posting:
ftp://webmaster#*********.nl:[jewachtwoord]@ftp.*******.nl/Submap

Bijvoorbeeld iets als:
ftp://webmaster#*********.nl:[jewachtwoord]@ftp.*******.nl/users/hreisch

Kijk het eens allemaal goed na, ik vermoed dat je ergens een fout maakt...

Tijs.

Je hebt wel een index.html?
Bij lycos hoef je niet in een submap te publiceren,

ik heb hier wel de naam die ik mijn site gegeven heb met de HTML extensie maar geen index.html
bedoel je dit

als ik by lycos inlog zie ik bij mijn web ftp instellingen dat hpbimg, reisch en de www directories op het net zouden moeten staan echter als ik www.reisch.nl invier op mijn browser geeft deze niets (blijft op de voorgaande pagina hangen)

als ik by lycos inlog zie ik bij mijn web ftp instellingen dat hpbimg, reisch en de www directories op het net zouden moeten staan echter als ik www.reisch.nl invier op mijn browser geeft deze niets (blijft op de voorgaande pagina hangen)

Geef anders even weer wat er in de hoofdmap allemaal voor bestanden staan (naam+extensie)...

Tijs.

Ik kreeg eindelijk een bericht je van Lycos,
er stond bij hun wat fout.
nu werkt alles.
" snel gevonden en opgelost door lycos 3 maanden"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan