Kan MIO oude kaarten niet verwijderen want manual klopt niet

• Onderwerp starter Onderwerp starter LWM
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

LWM

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2008
Er zijn updates voor mijn MIO. Ik heb de nieuwe kaarten van Europa binnengehaald en opgeslagen in My Maps. Volgens de heldere handleiding moet in daarna de oude kaarten verwijderen. Dat lukt me niet, hoewel ik keurig de stappen volg. Als ik op Mijn Kaarten klik (dat moet ik doen volgens de manual) krijg ik nl heel iets anders. Ik zie dan twee kolommen. De nieuwe kaart (het iso bestand) is dan te zien in de kolom Laadbare kaarten. De andere kolom Beschikbare Downloads is leeg. Die iso kan ik ook openen en dan komt er een lijstje in de kolom Beschikbare Downloads met roze aangegeven wat ik kan installeren en dat is inderdaad die kaartenmap van Europa. Maar ik zou dus eerst volgens de handleiding via de knop Mijn Mio de oude kaarten moeten verwijderen, maar die optie krijg ik helemaal niet. Ik kan ook niet zichtbaar maken wat er in mijn MIO is geinstalleerd (Europa en Noord-amerika). Ik durf die nieuwe map ook niet zomaar te installeren, want door Noord-amerika is er geen ruimte meer (heb bij het installeren destijds alle overbodige landen moeten verwijderen - en toen klopte het manual trouwens ook niet -).

Via een filmpje op You tube ben ik er achter dat de (volgorde in de) manual niet klopt. Ik zou het nu kunnen installeren, maar omdat ik Windows in Virtual box draai moet ik eerst zien hoe ik daarin usb 2.0 aan de praat krijg. Maar mijn vraag is dus opgelost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan