kan motogp13 niet installeren

• Onderwerp starter Onderwerp starter alize
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

alize

Gebruiker
Lid geworden
3 feb 2006
mijn zoontje heeft motogp13 gekregen, maar nu kan ik hem niet installeren. als ik de cd erin doe erkent hij hem wel, maar doet verder niks. ik heb net gekeken of onze pc goed genoeg was om het spel te spelen, dankzij de link die ik hier elders vond, en dat moet wel kunnen. zou er nu iets mis zijn met het spel of ligt het toch aan onze pc?

bij computer komt dat bij dvd rw station e wel motogp13 te staan, maar hij doet verder niks

Laatst bewerkt door een moderator:
@alize
Zolang er nog niemand gereageerd heeft kun je het bericht gewoon aanpassen hoor.
Succes verder met je vraag.

denk dat de autostart voor de cd/dvdspeler uit staat, ga naar deze computer, klik op de cd/dvd-drive, klik op start of setup,
nu zou die het moeten doen ..

heb ik al 100 keer geprobeerd, maar helaas.. hij reageert gewoon niet :mad:

mmm, en bij een ander??
als dat niet zo is kan het wel es zijn dat de schijf (onherstelbaar) beschadigd is ..

hoe bedoel je? andere spellen starten wel gewoon op.
pc is nog geen half jaar oud :mad:

o ik snap je, je bedoelt of het spel op een andere pc opstart? heb ik nog niet geprobeerd, alleen op onze laptop maar die is vijf jaar oud en loopt anders ook geregeld vast, dus daar kun je niet van op aan.

we hebben het spel op een andere computer geprobeerd en daar doet hij het wel, er is dus iets mis met onze pc.
maar andere spellen zoals FIFA, need for speed enz doen het wel gewoon.
rara...

Laatst bewerkt:
in de chat hebben ze me verder geholpen, ik zal het nog even vermelden, misschien dat andere mensen er iets aan hebben.
na diverse dingen te hebben geprobeerd kwam er iemand met het idee om naar : set up exe (zoiets) te gaan. de bedoeling was dus om hem handmatig op te starten, en dit is gelukt. zoonlief dolblij natuurlijk!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan