Kan MSN en Girotel niet in

Status
Niet open voor verdere reacties.

frans.hofman

Gebruiker
Lid geworden
24 sep 2002
Sinds een week of zo heb ik problemen om MSN aan te melden. Krijg foutcode "Aanmelden bjj NET Messener service is mislukt mogelijk vanwege een probleem met je Internet verbinding probeer het later opnieuw foutcode 0x81000370. Ook kan ik niet inloggen op Girotel.
WEL kan ik interneten/ email ophalen/verzenden.
Heb ADSL en deze PC is er een in een netwerk. OS is W2K.
Welke instelling kan onregeld zijn ?
Soms als ik de pC opnieuw opstart is het over maar niet altijd.

Of iemand heeft je gefreezed met Coldfusion. Das zoon programma dat je iemand van msn kunt blocken zodat die er niet op kan komen zolang dat programma aanstaat. Ligt niet aan je msn

Dat probleem heb ik ook gehad. Is niet dat iemand jou heeft geblokt.

Als je ZoneAlarm hebt dan kan het hieraan liggen schakel deze is uit en probeer het dan nog is.

Lukt het dan niet dan kan er een virus op je computer zitten, dit was bij mij het geval.

Dus even online scannen.

Misschien kan je even een hijacktisch in het grote spyware forum plaatsen.

Greetzz York

Heb wel NIS maar staat uit. Hijack heb een week geleden gedaan en misschien is het er eerder na dan voor ontstaan. Hoe kom ik erachter of Coldfusion actief is ?

Geen idee. volgens mij kun je dat niet te weten komen, behalve door in te loggen met een andere account en kijken of die het wel doet en zo ja, rondvragen wie jou gefreezed heeft :)

Het moet meer zijn dan alleen Messenger. Hij blokkeert nl alle beveiligde sites zoals bijv Postbank en nog anderen. Dat moet er toch een setting gewijzigd zijn of zo ? Wie helpt ?

Heb net even van gebr account gewisseld en daar deed ie het wel (zelfde rechten) vervolgens weer terug en dat deed ie het weer. Raar maar het is al wel de 3e of 4e keer deze week dus er is toch iets niet goed.
Dus adviezen blijven welkom !

Ik bedoelde met een andere account een ander email adres bij msn :D :p

Andere account bij MSN

Oh sorry, mar dat hadden we allang gedaan doen we eigenlijk standaard. Dus dat maakt niet uit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan