kan na formatteren geen windows installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

robcindy

Gebruiker
Lid geworden
3 okt 2000
ik was bezig mijn harde schijf aan het formattereb en kreeg midden in het proces een stroom storing.
Nu heb ik het formatteren kunnen afmaken maar kan niet meer windows installeren.
Ik heb een packard bell computer en daar zitten twee 2 mastercds bij en een recoverydisk.
normaal moet ik de disk er in doen en mastercd 1 en paskt het install programma vanzelf.
Krijg nu de melding :this computer has no valid information.
Help wat nu ???
Opstarten met opstartdisketten gaat ook niet en oemssetup handmatig opstarten gaat ook niet.
Help !!!!!
ik heb het hard nodig voor mijn werk !
zit nu op computer van buurvrouw.

De packerd Bell pc's kennende hebben deze info op de hd staan die de recover cd's nodig hebben tijdens installatie.
hoogstwaarschijnlijk heb je door het formateren deze info verwijderd en heb je niks aan de recover cd's (op dit moment)
Heeft packerd bell er geen rescue diskette bij gedaan ?? vaak bestaan deze ook nog als je daarmee de pc opstart kun je de recover cd's wel gebruiken.

ik ben bang dat als je geen andere windows versie hebt je toch aan de foon moet gaan hangen bij packerd bell.

ps

als je type enz weet kun je misschien via de packerd bell site nog wat info halen of een opstart diskette die werkt met dat recover pack

ben net naar de pb site geweest en heb daar wel een nieuw opstartrdiskette kunnen downloaden maar of dit nou werkt???.
las daar iemand met dezelfde melding probleem die verwees naar een topic op pbsite maar dit was helaas al verwijderd.
Dit komt omdat er 49 euro door pb voor deze oplossing wordt gevraagd !! als je uit de garantie bent !.
Evengoed bedankt ,ik ga thuis aan de slag met de opstartsdiskette ,wie weet....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan