Kan na update geen YouTube filmpjes meer kijken in Google Chrome

Status
Niet open voor verdere reacties.

loop

Gebruiker
Lid geworden
24 sep 2010
Berichten
141
Kan sinds het updaten van Google Chrome geen YouTube filmpjes meer kijken, krijg steeds de melding "Een plug-in (Shockwave Flash) reageert niet. Plug-in stoppen." (Zie bijlage). Ik heb al een systeem herstel uitgevoerd van voor de update.
 

Bijlagen

  • YouTube.PNG
    YouTube.PNG
    15,5 KB · Weergaven: 122
Hallo loop.

Wellicht kun je hier de oplossing vinden. Succes en laat weten hoe het je verging a.u.b. Klikje. Groeten Manamana.
 
Verplaatst van Internet Explorer naar Google Chrome
 
Google Chrome

Beste manama, je oplossing heeft een avond gewerkt maar de dag erna lukte het weer niet, alleen meende ik in de gauwigheid een opmerking over Java script te zien alleen ging dit zo snel dat ik de opmerking niet kon lezen. Wel heb ik bij de plugins 2 Javas gezien ik weet alleen niet of dit iets met de storing te maken heeft.
Hopelijk kun je me verder helpen.
 
Eerst dit. Rechts zie je drie horizontale streepjes staan als het goed is. Klik daar op, en klik dan over Google chrome.

Dan zie je even later Google Chrome is bijgewerkt. Of had je dat al gedaan.

Probeer dan nog eens die stappen te doorlopen die ik je eerder gaf. Dan afsluiten en start de computer meteen weer op.

Niet goed dan gewoon weer terug melden. Er zijn meer helpers hier. ;)
 
Helaas manamana, je laatste stappen doorgelopen maar het heeft niet mogen baten, uit armoede Chrome met Revouninstaller verwijderd en weer opnieuw gedownload en geinstalleerd maar ook dit heeft niet geholpen, You Tube wordt wel geladen maar de filmpjes worden niet geopend en afgespeeld. Met Firefox en Internet Explorer lukt het allemaal wel.
 
alleen meende ik in de gauwigheid een opmerking over Java script te zien
Hopelijk kun je me verder helpen.

Gebruik JavaRaAdditional Tasks. Selecteer:
  1. Remove Startup Entry
  2. Remove Outdated JRE Firefox Extensions
  3. Clean Jre Temp Files
  4. Run
  5. Back
  6. Remove Java Runtime

Installeer Java opnieuw.
 
Ook dit had ik gelezen en uitgevoerd, maar alles mag niet helpen.
 
manamana ik denk dat ik er maar mee stop ik heb alles al geprobeerd en ik ben nou zover dat ik Java al niet meer als plugin in Chrome kan krijgen. Diverse keren Chrome en Java verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Gelukkig werkt YouTube wel met IE en Firefox
 
manamana hierbij nog 2 screenshots misschien dat hierdoor mijn probleem nog wat duidelijker wordt.Plug-in Shockwave Flash.jpg YouTube.PNG
Ik draai met Windows 8.1 64 bits
 
Typ eens: chrome://conflicts om te bekijken welke conflicten gedetecteerd zijn door Chrome en chrome://plugins om te kijken of er dubbele shockwave plugins zijn.
 
Laatst bewerkt:
http://get.adobe.com/shockwave/

Deze player installeren gewoon voor windows. Gaat het niet dan kun je hem er altijd afgooien.

Ik heb deze ook eindigt op 153. En jij. Kijk bij programma en instellingen.

Ja, java zit ingebakken in Google, maar deze player dan.

adobe.JPG

Nooit geschoten is altijd mis. Pak de full version even vinken daar.
 
Laatst bewerkt:
Schakel de Adobe Shockwave Player uit met het pad: C:\WINDOWS\SysWOW64\Adobe\Director\np32dsw_12135123.dll

Meld of er verbetering optreedt.
 
Laatst bewerkt:
Schakel de Adobe Shockwave Player uit met het pad: C:\WINDOWS\SysWOW64\Adobe\Director\np32dsw_12135123.dll
Ook dit heeft niet geholpen.
Heb daarna C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\38.0.2125.111\PepperFlash\pepflashplayer.dll ook uitgeschakeld, ook dit heeft niet geholpen voor YouTube video's, maar ik kan nu wel video's van Spoorloos en Memory bekijken.
 
Hallo, wat is er dan gebeurt. Begrijp het niet zo goed meer. Wat heb je gedaan, twee keer niet geholpen zeg je. :shocked:

Dorado zegt, meld je als er verbetering optreed, dat heb je gedaan, je kunt nu kijken maar ....... wat is er dan gebeurt.

Heb je de player geinstalleerd.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan