Kan na update geen YouTube filmpjes meer kijken in Google Chrome

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb niks gedaan, kreeg alleen een tip van iemand om te kijken of de video's van Spoorloos en Memory wel te bekijken waren, heb alleen de Adobe Shockwave Player en de Flashplayer uitgeschakeld.
 
Oh oke. En dat filmpjes kijken is allemaal gelukt met een andere browser. Verder met betrekking tot hetgeen je wilt is er nog geen oplossing jammer genoeg gevonden. :confused:
 
Oh oke. En dat filmpjes kijken is allemaal gelukt met een andere browser. Verder met betrekking tot hetgeen je wilt is er nog geen oplossing jammer genoeg gevonden. :confused:
Die filmpjes van Spoorloos en Memorie die kan ik wel op Chrome kijken alleen YouTube lukt niet.
 
Moet ik nou Shockwave player en de Flashplayer in Chrome plugins uitschakelen
 
Ja die kun je dan gewoon uitschakelen en eens kijken hoe alles verloopt.

Je kunt ze daarnaar weer inschakelen, als iets niet loopt.

Met het eerder gegeven commando chrome://plugins

Wel eventueel opschrijven/onthouden wat je doet. Tenzij je zeker weet wat je doet.
 
Laatst bewerkt:
Plugins uitgeschakeld. Voor YouTube video's veranderd er niks voor de andere video's wel, krijg dan de melding dat Adobe Flashplayer ingeschakeld moet worden.
 
Dat klopt dus, als je wilt kijken weer inschakelen. Maar heb je bericht bij #24 goed gelezen, het zit hem kennelijk in HTML 5. Er stond een linkje bij.

https://www.youtube.com/html5

Daar zal wel het probleem liggen. Anders heb ik hier geen verklaring voor.
 
Ik heb inderdaad het bericht bij #24 gelezen en heb het linkje van jou in Google Chrome uitgevoerd met onderstaande resultaat.
Momenteel wordt de HTML5-speler gebruikt als dat mogelijk is.
Veel browsers bieden ondersteuning voor zowel het video-element in HTML5 als de videocodec H.264 of de indeling WebM. Deze browsers zijn:
o.a. Google Chrome
Dus Google Chrome ondersteunt het wel, alleen schijnbaar niet bij mij.
 
en als je alleen die Pepperflash uitschakeld. Zie #16.

Tja je moet wat. :shocked:
 
Had ik ook al geprobeerd en ook zonder resultaat.
 
In Chrome Facebook gestart en hier worden wel YouTube video's gespeeld
 
Hallo, ben ik weer. Browser gegevens wissen. Via, Instellingen, Privacy, dan eens even doorlopen.
 
Hoi manamana, ik heb de browser gegevens gewist en wat denk je, YouTube gestart en het eerste wat dan in beeld komt is een spelende reclame videotje, deze gestopt en een YouTube video gestart en dit lukte, video uit laten draaien, daarna YouTube gestopt en Chrome afgesloten. Chrome opnieuw opgestart, YouTube opnieuw opgestart, er kwam geen reclame filmpje, een video aangeklikt maar deze starte weer niet. Opnieuw browser gegevens gewist, YouTube opgestart en daar was het reclame videotje weer, deze weer gestopt en een YouTube video gestart maar nu bleef het scherm zwart en was YouTube bevroren en moest Chrome via het rood kruisje rechts boven worden gestopt. Ik hoop dat je het verhaal kan volgen.
 
Laatst bewerkt:
Ik wordt er niet alleen gillend wakker van ik ga er zelfs gillend van slapen. Het enige wat afspeeld is de reclame video. Manamana je wordt bedankt voor je medewerking en suggesties ik kap ermee. Ik verwijder Google Chrome van mijn laptop en ga verder met IE en Firefox.
 
zucht. Ik heb er ook tabak van jij ook bedankt voor alles. Jammer dat het niet lukte. Ik kan nog wel iets verzinnen maar doe het toch maar niet dan. :D

Groeten en wellicht tot ziens op dit forum.
 
Hoi manamana, hier ben ik nog even weer, Chrome en YouTube werken weer samen. Ik wou er mee stoppen maar kon het niet laten om toch nog wat te proberen en wat ik heb gedaan is een oudere versie van Chrome gedownload en geinstalleerd en het wonder was geschied er was weer samenwerking. Ik heb de versie gecontroleerd en het blijkt niet de oudere maar de nieuwste versie te zijn die is geinstalleerd. Ook heb ik de plugins nog even gecontroleerd en er blijken nu ook 2 files van Java te zijn geinstalleerd, maar al met al het werkt weer.
 
Je lijkt wel een beetje op mij, qua doorgaan he. Kon ook echt niet stoppen. hahaha.

Geweldig dat hij het weer doet na 39 #. Nou ja in ieder geval, toch weer tot ziens wellicht op dit forum en graag gedaan he. Groeten Manamana
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan