Schul
Gebruiker
- Lid geworden
- 14 jan 2006
Ik hen de vraag ook uitstaan bij het FTD forum waar ik tot nog toe geen bevredigend antwoord heb gekregen. Misschien heb ik hier meer succes.
Ik heb nero 7.2.0.3b gedownload van FTD. Ik kreeg een foutmelding dat ik het nero program niet kan instaleren.
Eerst heb ik mijn oude nero ge-unstall. zonder resultaat.
Via zoeken alle nero bestanden weg gegooid. zonder resultaat.
Ook de nieuwe gedownload nero weg gegooid. CC-cleaner over mijn pc gehaald en windows register repair
Opnieuw nero 7.2.0.3b gedownload parren en rarren krijg het weer niet geinstalleerd.
Ik krijg bij instaleren een venster 'Nero 7 Demo ' die de bestanden wegzet denk ik. Ik denk dat je het normaal direct zou moeten installeren. Nee er komt een ander venster 'Nero Product Setup' met een zoekbalk en tenslotte weer een venster met de tekst
Nero ProductSetup
'Impossibili greare i file temporanei necessari nella cartella
C:\DOCUME~1\Eigenaar\LOCALS~1\temp\NeroDemo9936\Ca b\Tmp'.
controlare di disporre dell'autorizzazione di scittura per questa cartella'
met de knop OKE
Ik kan niet anders doen dan op OKE drukken en dan is het feest afgelopen.
Soms denk ik om nero te kopen, maar komt dit probleem dan ook weer?
Ik kan nu ook geen backups meer maken.
Is iemand die mij verder op weg kan helpen.
Ik heb nero 7.2.0.3b gedownload van FTD. Ik kreeg een foutmelding dat ik het nero program niet kan instaleren.
Eerst heb ik mijn oude nero ge-unstall. zonder resultaat.
Via zoeken alle nero bestanden weg gegooid. zonder resultaat.
Ook de nieuwe gedownload nero weg gegooid. CC-cleaner over mijn pc gehaald en windows register repair
Opnieuw nero 7.2.0.3b gedownload parren en rarren krijg het weer niet geinstalleerd.
Ik krijg bij instaleren een venster 'Nero 7 Demo ' die de bestanden wegzet denk ik. Ik denk dat je het normaal direct zou moeten installeren. Nee er komt een ander venster 'Nero Product Setup' met een zoekbalk en tenslotte weer een venster met de tekst
Nero ProductSetup
'Impossibili greare i file temporanei necessari nella cartella
C:\DOCUME~1\Eigenaar\LOCALS~1\temp\NeroDemo9936\Ca b\Tmp'.
controlare di disporre dell'autorizzazione di scittura per questa cartella'
met de knop OKE
Ik kan niet anders doen dan op OKE drukken en dan is het feest afgelopen.

Soms denk ik om nero te kopen, maar komt dit probleem dan ook weer?
Ik kan nu ook geen backups meer maken.
Is iemand die mij verder op weg kan helpen.