kan nero 7 niet installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Schul

Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2006
Ik hen de vraag ook uitstaan bij het FTD forum waar ik tot nog toe geen bevredigend antwoord heb gekregen. Misschien heb ik hier meer succes.

Ik heb nero 7.2.0.3b gedownload van FTD. Ik kreeg een foutmelding dat ik het nero program niet kan instaleren.
Eerst heb ik mijn oude nero ge-unstall. zonder resultaat.
Via zoeken alle nero bestanden weg gegooid. zonder resultaat.
Ook de nieuwe gedownload nero weg gegooid. CC-cleaner over mijn pc gehaald en windows register repair
Opnieuw nero 7.2.0.3b gedownload parren en rarren krijg het weer niet geinstalleerd.
Ik krijg bij instaleren een venster 'Nero 7 Demo ' die de bestanden wegzet denk ik. Ik denk dat je het normaal direct zou moeten installeren. Nee er komt een ander venster 'Nero Product Setup' met een zoekbalk en tenslotte weer een venster met de tekst

Nero ProductSetup
'Impossibili greare i file temporanei necessari nella cartella
C:\DOCUME~1\Eigenaar\LOCALS~1\temp\NeroDemo9936\Ca b\Tmp'.
controlare di disporre dell'autorizzazione di scittura per questa cartella'
met de knop OKE

Ik kan niet anders doen dan op OKE drukken en dan is het feest afgelopen.:rolleyes:

Soms denk ik om nero te kopen, maar komt dit probleem dan ook weer?
Ik kan nu ook geen backups meer maken.
Is iemand die mij verder op weg kan helpen.

Hoi Lange Pier;

Je was me net weer voor !

Typefoutje mijnerzijds.

T.S.: Sorry!!!

Harry.

Harry Snor zei:
Hoi Lange Pier;

Je was me net weer voor !

Typefoutje mijnerzijds.

T.S.: Sorry!!!

Harry.

Eerst kreeg ik onderstaand boodschap.

Nero ProductSetup
'Impossibili greare i file temporanei necessari nella cartella
C:\DOCUME~1\Eigenaar\LOCALS~1\temp\NeroDemo9936\Cab\Tmp'.
controlare di disporre dell'autorizzazione di scittura per questa cartella'

Na het gebruik van het cleaning tooltje De boodschap in het nederlands (ik ben gelukkig wel die akelige Italiaanse teksen in Nero kwijt hoop ik)
Ik heb tevens misschien ten overvloedde de bestanden .....\NeroDemo9936\Cab\Tmp ook daarna extra verwijderd doch zonder resultaat.

Nero ProductSetup
De installatie kan de benodigde tijdelijke bestanden niet maken in map
C:\DOCUME~1\Eigenaar\LOCALS~1\temp\NeroDemo9936\Cab\Tmp'
Controleer of u rechten hebt om naar deze map te schrijven.

Ik ben de hoofdaccount van mijn pc waar moet ik die rechten dan instellen?

vrgr Jan

Laatst bewerkt:
je moet een nieuwe map aanmaken, daarin je download zetten en daar unzippen of rarren, dan installeren, de demo krijg je alleen weg door een geldige key in te brengen.

de jean zei:
je moet een nieuwe map aanmaken, daarin je download zetten en daar unzippen of rarren, dan installeren, de demo krijg je alleen weg door een geldige key in te brengen.

De bestanden waren al gerard, dit heb ik nogmaals in de nieuwe map gedaan.
Voor de zekerheid ook .........\NeroDemo9936\Cab\Tmp verwijderd
Het resultaat is nog steeds hetzelfde venster

Nero ProductSetup
De installatie kan de benodigde tijdelijke bestanden niet maken in map
Controleer of u rechten hebt om naar deze map te schrijven.

De geldige key is geen probleem dat gaat leter spelen.

Schul zei:
Helaas, na het eraf halen en instaleren krijg ik weer de venster dat ik miet gemachtigd ben.
Wat nu?
ik snap er nix van ... al eens geprobeerd in veilige modus te installeren ?

de jean zei:
ik snap er nix van ... al eens geprobeerd in veilige modus te installeren ?

In veilige modus heb ik hetzelfde negatieve resultaat.
Ook heb ik in de veilige modus de bestanden NeroDemo9936 verwijderd uit.........\Local Settings\Temp\NeroDemo9936, die worden dan opnieuw aangemaakt tijdens de installatie.

de jean zei:
dan weet ik het ook niet meer ...
mailtje sturen naar nero ?

Bij een gekochte programma kan ik dat wel doen, maar met een gedownloade progr. maar ik kan het van de week brutaal proberen

Intussen ben ik nog bezig geweest met de rechten op die documenten.
Eerst heb in alles uit de bestand temp verwijderd. zonder resultaat.
Daarna op ........\LOCALS~1\temp\NeroDemo9936\Cab\Tmp aangeklikt naar eigenschappen bij kenmerken staat 2 item Alleen lezen met een vierkant groen blokje er in en verborgen. Verwijder ik het groene blokje en sluit in eigenschappen af. blijkt het uit zichzelf er weer in gezet te zijn.
Misschien is hier iets mee te doen?

Schul zei:
Bij een gekochte programma kan ik dat wel doen, maar met een gedownloade progr. maar ik kan het van de week brutaal proberen

Intussen ben ik nog bezig geweest met de rechten op die documenten.
Eerst heb in alles uit de bestand temp verwijderd. zonder resultaat.
Daarna op ........\LOCALS~1\temp\NeroDemo9936\Cab\Tmp aangeklikt naar eigenschappen bij kenmerken staat 2 item Alleen lezen met een vierkant groen blokje er in en verborgen. Verwijder ik het groene blokje en sluit in eigenschappen af. blijkt het uit zichzelf er weer in gezet te zijn.
Misschien is hier iets mee te doen?
als je een trial download moeten ze je nog beter helpen, anders koop je 't niet ...

de jean zei:
als je een trial download moeten ze je nog beter helpen, anders koop je 't niet ...

Dit zijn de antwoorden van NERO die mij uiteindelijk tot de oplossing bracht

1.
Please delete all Nero 7 applications off of your system using our special
Nero 7 CleanTool.
First make sure you have your Nero 7 serial number. You will need it to install Nero/NeroExpress.
You can find your serial number as follows:
Open the Registry by clicking on "Start" in Windows, clicking on "Run",
entering "regedit" in the text field, and confirming with "OK".
Now select the path HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\ahead\Installation\Families\Nero 7\Info
Double-click on the "serial7" entry.Your serial number can be found at this location.
The serial number is structured as follows: 1Cxx-xxxx-xxxx-...

Deze aanwijzing gaf bij mij geen resultaat. Wel de volgende e-mail antwoord.

2.
Open the Windows Explorer and type %temp% into the address field, then click "Enter".
Among other entries you will find the folder "Nero7.tmp".(in mijn geval NeroDemo9936)
Delete this folder. Start the installation of Nero 7 again.
When you still encounter any problems, please start the Windows Explorer again and enter C:\Documents and Settings\<user>\Local Settings into the address field and press the 'enter' button.
Local Settings is a hidden folder. To show hidden folders, please do the following:
In Windows Explorer go to Tools --> Folder Options --> View --> Hidden Files and Folders --> Show hidden files and folders
Confirm this change with "Apply" and "OK".

When in the Local Settings folder right-click on the Temp folder and select Properties.
On the General tab go to Advanced and uncheck the box "Compress contents to save disk space".

If the installation still is not successful, please open My Computer/Windows Explorer and right-klick the system drive C: and select Properties.
Now uncheck the box "Compress drive to save disk space."

Now you should be able to install Nero 7.

Bingo,

Mogelijk zullen anderen hiermee hun voordeel kunnen doen.
In ieder geval bedankt voor de genomen moeite om mij op de weg te zetten de uituindelijk oplossing te kunnen vinden.
vrgr Jan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan