Ik heb net een mediaspeler aangeschaft die de films van de harde schijf van mijn desktop moet kunnen streamen naar mijn tv. Het gaat om een Sitecom media player. Ik heb m aangesloten op mijn Netgear router (die ik heb om wifi te hebben voor mijn Iphone en voor het draadloze internet van mijn vriendin haar laptop). Nu probeer ik dus om mijn bestanden op de desktop (die via een ethernetkabel zijn internet krijgt, die kabel is natuurlijk aangesloten op de router) te laten streamen naar de media player. Echter mijn desktop vindt alleen de laptop van mijn vriendin en niet de media player.
Nu geeft de desktop aan dat ik 'Netwerk 5 heb'. Als mijn vriendin de bestanden van haar laptop ook wil streamen naar de mediaplayer heeft zij echter 'Netwerk Netgear' en zij kan op haar laptop wel mijn desktop en de mediaplayer zien.
Hoe krijg ik nu op mijn desktop 'Netwerk Netgear' te zien cq hoe vind ik het?
Wie weet raad???
Nu geeft de desktop aan dat ik 'Netwerk 5 heb'. Als mijn vriendin de bestanden van haar laptop ook wil streamen naar de mediaplayer heeft zij echter 'Netwerk Netgear' en zij kan op haar laptop wel mijn desktop en de mediaplayer zien.
Hoe krijg ik nu op mijn desktop 'Netwerk Netgear' te zien cq hoe vind ik het?
Wie weet raad???