Ik heb een probleem met mijn internetverbinding, tot voor kort internetten ik draadloos maar ik heb nu een LAN kabel naar boven gelegd zodat dit niet maar nodig is, dit simpelweg omdat een LAN kabel gewoon sneller is! Nu heb ik de lan kabel in mijn pc gestoken en het andere uit einde in de router, de router staat verbonden met de modem. voor de rest heeft iedereen in dit huis gewoon draadloos internet, ik krijg mijn LAN verbinding gewoon niet aan de praat al verschillende dingen geprobeerd router resetten en dergelijke maar het wil gewoon niet lukken.
Ik gebruik windows vista ultimate, die overigens een raar probleem heeft, hij kan mijn netwerkcentrum niet openen, heel vreemd! ik weet niet of het er iets mee te maken heeft want draadloos internetten ging altijd prima!
Hij geeft in ieder geval wel aan dat de kabel aangesloten is maar geeft rechtsonderin een driehoekje met beperkte verbindingsmogelijkheden. Ik weet het nu echt niet meer! kan iemand mij zo spoedig mogelijk helpen want als ik ergens een hekel aan heb is het een pc die niet naar mijn behoren werkt! maar daar hebben jullie waarschijnlijk ook last van!
Alvast weer bedankt voor jullie hulp!
M@ikel
Ik gebruik windows vista ultimate, die overigens een raar probleem heeft, hij kan mijn netwerkcentrum niet openen, heel vreemd! ik weet niet of het er iets mee te maken heeft want draadloos internetten ging altijd prima!
Hij geeft in ieder geval wel aan dat de kabel aangesloten is maar geeft rechtsonderin een driehoekje met beperkte verbindingsmogelijkheden. Ik weet het nu echt niet meer! kan iemand mij zo spoedig mogelijk helpen want als ik ergens een hekel aan heb is het een pc die niet naar mijn behoren werkt! maar daar hebben jullie waarschijnlijk ook last van!
Alvast weer bedankt voor jullie hulp!
M@ikel