Kan niet aanmelden

Status
Niet open voor verdere reacties.

ThijsKoster

Gebruiker
Lid geworden
14 apr 2002
Berichten
85
Ik heb net Windows ME weer opnieuw geïnstalleerd en een aantal gebruikers gemaakt maar ik krijg de lijst met gebruikers niet. Hij start gewoon op en dan moet ik eerst afmelden voordat ik dat aanmeld-scherm krijg.
Ik heb hetgeen wat in de Help staat al gedaan (eigenschappen, netwerk, client enz...) maar dat had geen effect.
Wie kan mij helpen?
 
Kan je aangeven wat je precies hebt gedaan om niet in herhaling te vallen voor een antwoord?
 
Hoe staat je primaire aanmelding bij netwerkeigenschappen ingesteld?
 
Op het moment staat die op "Microsoft family aanmelden", maar ik heb ze allemaal al geprobeerd.
 
Hij moet op Microsoft voor Netwerken staan, die is zeker. Zoek op *.pwl bestanden in c:\windows en verwijder deze of verplaats ze naar floppy, herstart na de aanmelding gewijzigd te hebben en je moet een login scherm krijgen.
 
Ik heb de pwl's verplaatst en de primaire netwerkaanmelding op 'Client voor Microsoft-netwerk' gezet. Na opnieuw opstarten gaat ie weer gewoon naar Windows zonder een aanmeldscherm. Als ik me dan weer afmeld moet ik inderdaad een nieuw wachtwoord invullen. Maar als ik dan weer opnieuw opstart is het weer hetzelfde verhaal.
 
Het probleem is opgelost want ik moest vanwege problemen met een VXD-bestand alles opnieuw installeren. Nu werkt het weer. De netwerkinstellingen staan nu wel hetzelfde als de vorige keer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan