kan niet activern vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

erikvv

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 mrt 2008
Berichten
4
ik heb een legitieme cd plus keycode van vista maar ik kan niet activeren. ik heb de cd wel laten valideren en registreren door microsoft. WIE KAN ME HELPEN ; HEB AL VEEL GEPROBEERD. zelfs nieuwe licentie
 
Als het echt legitiem is Microsoft even bellen, is het zo opgelost!
 
erikvv

kan daar niet binnen raken . en hij is echt legietiem. heb dat op de microsoft site gedaan en het was goed. ik heb alle updates kunnen doen. ik heb ook een mail gestuurd naar microsoft en naar support center
hoe kan die eigenlijk. krijg telkens foutcode 0XC004E003
 
Hoezo kun je daar niet binnen raken? Geloof me, het is een bekend probleem en 1 telefoontje naar Microsoft lost je probleem op!
 
erikvv

welk nummer bel jij dan en zijn er zoveel problemen dan met die aktievatie.ik heb al vanalles gedaan . bijna laptop weggesmeten grapje.
 
Wanneer je in Vista kiesr voor telefonsich activeren komen de nummers vanzelf te voorschijn, zelfs een gratis 0800 nummer
 
erikvv

nee . niks gratis nummer. GEEN 0800 nummer te vinden . ik heb al een kaart van 25 eu opgebelt en krijg muziekje aan de lijn niks. ik begrijp er niks van. maar we zullen het proberen op te lossen en anders gaat de laptop met vistaerop de deur uit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan